Kvalmestillende medisiner

Nå har jeg fått postafen og 100% sykemelding i et par uker. Håper virkelig at det fungerer og at jeg er tilbake på jobb igjen fort!

Kjøpte meg prostafen og seabands på apoteket i dag. Håper det hjelper :confused: Skal vell helst snakke med lege først, vet ikke hvor nøye det er siden det skal være trygt for gravide

Jeg bruker sea bands som funker greit nok når jeg finner riktig plassering. Tar Afipran ved behov. Legen min sier det er helt ok, det samme har en bekjent fått beskjed om fra sin klinikk.

Har fått resept på postafen i dag, har vert skeptisk til å ta. Men mister nattesøvn på grunn av kvalme. Er sykemeldt i to uker på grunn av dette. Krysser fingrene for at kvalmen gir seg iløpet av den tiden, hvis ikke blir det lenger sykemelding da jeg har 50 min kjørevei til jobb. Kan ikke kjøre på postafen, er tungt nok å kjøre så langt til vanlig å jeg ikke er gravid :nailbiting:

Kjøpte meg prostafen og seabands på apoteket i dag. Håper det hjelper :confused: Skal vell helst snakke med lege først, vet ikke hvor nøye det er siden det skal være trygt for gravide

Du kan ta det uten, men via legen kan du få resept slik at du får større pakke/billigere enn å kjøpe over disken :) legens råd til meg var å prøve med tørre kjeks og spise hyppig så lenge det gikk før postafen

Back
Topp