Kvalmerealsjoner

Kråka

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Noen som reagerer på noe enda?
Jeg har i hele dag kastet opp om jeg prøver å drikke VANN:wideyed:
Etter ett lite glass vann tar det ikke lange stunden før jeg begynner å brekke meg og så kommer alt i retur. Kaffe og brus er null problem, men ikke rent vann.
Bare å skylle munnen med vann får meg til å brekke meg, blir skikkelig kvalm bare av tanken på vann.

Snodigste jeg har blitt kvalm av :laughing001
 
Noen som reagerer på noe enda?
Jeg har i hele dag kastet opp om jeg prøver å drikke VANN:wideyed:
Etter ett lite glass vann tar det ikke lange stunden før jeg begynner å brekke meg og så kommer alt i retur. Kaffe og brus er null problem, men ikke rent vann.
Bare å skylle munnen med vann får meg til å brekke meg, blir skikkelig kvalm bare av tanken på vann.

Snodigste jeg har blitt kvalm av :laughing001
Av alle ting i verden hadde jeg ikke gjettet vann :hilarious:Prøvd saft?
 
Av alle ting i verden hadde jeg ikke gjettet vann :hilarious:Prøvd saft?

Hehe ja, skulle ikke trodd det selv. Har prøvd saft, men takler ikke smaken vi har, så blir bare uggen av det. Men ikke kvalm, brekninger eller oppkast. Men rent vann?:grumpy:
 
Hehe ja, skulle ikke trodd det selv. Har prøvd saft, men takler ikke smaken vi har, så blir bare uggen av det. Men ikke kvalm, brekninger eller oppkast. Men rent vann?:grumpy:
Ja ikke sant. Kan forstå det hvis det var tilsatt noe, men rent vann!? Veldig, veldig rart :p
 
Hadde det sånn med tredjemann. Klarte ikke få i meg vann, uansett hvordan jeg prøvde. Tenkte jeg kom til å bli dehydrert. Vann på tom mage var verst for meg, da kom det i retur.
 
Ganske likt her i perioder. Jeg har en flaske som jeg normalt går og drikker på hele dagen, drikker enormt mye vann. Nå er det det siste jeg vil ha :hungover:
 
Jeg blir også kvalm av vann, men har pikke så voldsom reaksjon. Smaker ikke særlig godt (jeg som egentlig er veldig glad i vann), men har jo også rar smak i munnen hele tiden. Hjelper litt om det er iskaldt, men det beste er å ha sitron eller litt saft i.

Jeg brekker meg straks av mange matlukter. Risikosport å gå på kjøkkenet. Er generelt kvalm hele tiden, og så kaster jeg opp/brekker meg litt nå og da, både uten åpenbar grunn og av lukter (eller minnet om lukter..). Og blir kvalm av å være sulten, så må stadig finne noe. Salte kjeks og druer er det beste nå. Blir også kvalm av å være for mett.

Gjelder bare å komme seg gjennom dag for dag.. Hver kveld er jeg takknemlig for at nok en dag er unnagjort;)
 
Blir veldig kvalm av vann jeg og:meh: Vann med kullsyre er derimot null problem.
 
Back
Topp