Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Små spise litt hvert 20 minutt? hjelper her, ellers blir jeg dødskvalm/kaster opp for øyeblikket....Da kom dessverre kvalmen for fullt, alle råd taes i mot med takk
Merker det hjelper å spise jevnt etter klokka, maks 3 timer, men det lar seg ikke gjøre hele tiden..
Hva spiser du? Jeg sliter sånn med å tvinge i meg noe når jeg ikke føler meg sulten og magen vrenger segSmå spise litt hvert 20 minutt? hjelper her, ellers blir jeg dødskvalm/kaster opp for øyeblikket....
Badevekta blir nok å hate meg da
Dette skal jeg prøve! Takk!Hehe her er noen flere råd
-Spis et par salte kjeks på sengekanten morgen/kveld
-Lite og ofte
-Unngå sterkt krydret mat og store mengder mat med mye fett.
-Prøv å gå 2 turer på 15 min hver i rolig gange ute i frisk luft
-sov med vinduet åpent
-postafen
-Gå til legen tidlig om det blir for jævlig
Takk for råd Hva spiser du som hjelper? Sliter med å tvinge i meg noe, ingenting frister når jeg er "sent" ute med å få i megSpise ofte og lite om gangen, også syns jeg frisk luft hjelper også. Sist merket jeg at noen typer matvarer var bedre enn andre også ift kvalmen
Takk for svar! Må gjøre noe på begge de områdene ser jegFrisk luft og nok søvn
I dag har jeg til nå gomlet i meg 2 epler, 2 små yoghurter, 3 tallerkener med gulrotsuppe, 2 ristede skiver brød, 1 hånd nøtter, 2 biter kokesjokolade, 2 liter vann, 1 Munkholm, 1 koff kaffe, litt ostepop og 1 gulrotHva spiser du? Jeg sliter sånn med å tvinge i meg noe når jeg ikke føler meg sulten og magen vrenger seg
Flink du er som får til å spise sunt og variert i det hele Ristet brød hørtes godt utI dag har jeg til nå gomlet i meg 2 epler, 2 små yoghurter, 3 tallerkener med gulrotsuppe, 2 ristede skiver brød, 1 hånd nøtter, 2 biter kokesjokolade, 2 liter vann, 1 Munkholm, 1 koff kaffe, litt ostepop og 1 gulrot
Sånn fint fordelt gjennom dagen
Takk ja ristet brød er superdigg, omså bare med litt bordsmør og noen få saltkorn påFlink du er som får til å spise sunt og variert i det hele Ristet brød hørtes godt ut