Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Små spise litt hvert 20 minutt? hjelper her, ellers blir jeg dødskvalm/kaster opp for øyeblikket....Da kom dessverre kvalmen for fullt, alle råd taes i mot med takk
Merker det hjelper å spise jevnt etter klokka, maks 3 timer, men det lar seg ikke gjøre hele tiden..
Hva spiser du? Jeg sliter sånn med å tvinge i meg noe når jeg ikke føler meg sulten og magen vrenger segSmå spise litt hvert 20 minutt? hjelper her, ellers blir jeg dødskvalm/kaster opp for øyeblikket....
Badevekta blir nok å hate meg da![]()
![]()
Dette skal jeg prøve! Takk!Hehe her er noen flere råd
-Spis et par salte kjeks på sengekanten morgen/kveld
-Lite og ofte
-Unngå sterkt krydret mat og store mengder mat med mye fett.
-Prøv å gå 2 turer på 15 min hver i rolig gange ute i frisk luft
-sov med vinduet åpent
-postafen
-Gå til legen tidlig om det blir for jævlig![]()

Takk for rådSpise ofte og lite om gangen, også syns jeg frisk luft hjelper også. Sist merket jeg at noen typer matvarer var bedre enn andre også ift kvalmen![]()
Hva spiser du som hjelper? Sliter med å tvinge i meg noe, ingenting frister når jeg er "sent" ute med å få i meg Takk for svar!Frisk luft og nok søvn![]()
Må gjøre noe på begge de områdene ser jeg I dag har jeg til nå gomlet i meg 2 epler, 2 små yoghurter, 3 tallerkener med gulrotsuppe, 2 ristede skiver brød, 1 hånd nøtter, 2 biter kokesjokolade, 2 liter vann, 1 Munkholm, 1 koff kaffe, litt ostepop og 1 gulrotHva spiser du? Jeg sliter sånn med å tvinge i meg noe når jeg ikke føler meg sulten og magen vrenger seg![]()
Flink du er som får til å spise sunt og variert i det heleI dag har jeg til nå gomlet i meg 2 epler, 2 små yoghurter, 3 tallerkener med gulrotsuppe, 2 ristede skiver brød, 1 hånd nøtter, 2 biter kokesjokolade, 2 liter vann, 1 Munkholm, 1 koff kaffe, litt ostepop og 1 gulrot
Sånn fint fordelt gjennom dagen![]()
![]()
![]()
TakkFlink du er som får til å spise sunt og variert i det heleRistet brød hørtes godt ut
![]()