Kvalmen

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Litt sutring fra meg:yuck:er sååå lei av å være kvalm, våkner fint om morgenen å kjenner litt, så blir det verre å verre utover dagen, kvelden er verst, sitter med munnen igjen og biter tennene sammen:wtf:
 
Så trasig :( Her våkner jeg kvalm og uvel, men ordner seg når jeg spiser mat. Så er det på’n igjen til kvelden når jeg begynner å bli trøtt. Typisk nok rundt de tidene ungene skal i seng.
 
Her hr det komt seg litt på dagtid, men kveldene er slitsom. Legger meg tidlig for å slippe unna!
Håper kvalmen slipper for oss alle etterhvert!:smug:
 
Føler så med deg - kvalme er noe drit :wtf::wideyed: Hvor langt er du?


Er idag 13+6:happy: kjenner denne kvalmen tar hele gleden med å være gravid, har bara lyst å sette meg ned å grine mange gonger til dagen :smiley-ashamed008
Dette hadde jeg helt glem av.. 8 uker med sterke kvalme tar hele gnisten fra meg.. Når gir dette seg tru?? :smiley-ashamed005
 
Kvalmen varte til uke 15 med forrige så antar jeg har minst en uke igjen :p
 
Kvalmen varte til uke 15 med forrige så antar jeg har minst en uke igjen :p

Bare å telle ned dagene da:happy: skal feires med en plate med sjokolade, som jeg ikke har klart å spise på 8 uker, men som er sååå godt;)
 
Er idag 13+6:happy: kjenner denne kvalmen tar hele gleden med å være gravid, har bara lyst å sette meg ned å grine mange gonger til dagen :smiley-ashamed008
Dette hadde jeg helt glem av.. 8 uker med sterke kvalme tar hele gnisten fra meg.. Når gir dette seg tru?? :smiley-ashamed005

Blæ - det er så fælt :wideyed::wideyed:
Hee roet det seg denne gang utover forrige uke, så nå har eg kun perioder med kvalme.. er 14+0 i dag.
Hørt at mellom 12-15 roer det seg for de fleste!

Sist sv.skap var eg kvalm til uke 26 :wideyed: Så det har eg hatt friskt i minne ift denne gang - æsj!

Hold motet oppe :):) Plutselig kjennes det bedre de neste ukene :) We hope :Heartpink
 
Bare å telle ned dagene da:happy: skal feires med en plate med sjokolade, som jeg ikke har klart å spise på 8 uker, men som er sååå godt;)

Ja, får håpe det gir seg :p Åh, kanskje jeg skal feire med en sjokoladeplate jeg også! Nå for tiden er det nok med maks 3-4 ruter. Har hjulpet på vekten om ikke annet :p
 
Jeg er 15+ 6, jeg synes kvalmen bare har endret natur over tid, ikke blitt bedre. Før var det mer jevn uggenhet gjennom dagen, med noen verre perioder av og til. Nå er det heller at jeg er dårligst om morgenen (brekker meg når jeg pusser tenner etc.), så blir det bedre ut over dagen. Og så blir det som regel verre igjen etter jobb. :yuck: Kjenner jeg begynner å bli veldig lei, det går veldig ut over både matlyst og sexlyst. Man hevder jo at gravide skal føle seg så bra i 2. trimester, det synes jeg kunne skjedd snart. :p
 
Er 15+1 og fortsatt kvalm. Det meste kommer opp igjen og er også mye kvalm på jobb. Er ofte svimmel og vondt i hodet, var hos legen som mistenker at jeg er dehydrert pga mye oppkast og lite væskeinntak. Begynt på medisiner og med streng beskjed om å passe på å få i meg væske. Skal til lege igjen i neste uke, får høre da om jeg må ha andre medisiner eller i verste fall inn på sykehus og få tilført væske intravenøst
 
Endelig er jeg fri fra den verste kvalmen xsmile9
Energien er tilbake å når går jeg bara å venter på å kjenne litt "livstegn" fra lillesøster :Heartred
 
Back
Topp