Kvalmen

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Er du fortsatt kvalm eller har det gitt seg? Evnt har du andre "vondter"?

Njaaa, kvalm om jeg går for lenge uten mat. Men brekker meg fortsatt masse, har tatt seg opp igjen.

Kvalm store deler av dagen, og spyr mange ganger om dagen :(

Er du fortsatt kvalm eller har det gitt seg? Evnt har du andre "vondter"?

Ble kvalm etter glukose drikken og fastingen. Så kan tydelighvis fortsatt bli det om jeg blir utsatt for sånt.. har mange andre plager ennå:

Bekkenvondt, hodevondt med mye støy aktivitet, sliten; blir helt ødelagt av for mye aktivitet, forstoppelse, øresusen har aldri gitt seg, tett i nesa, leamus, kramper, restless leg spes hø og sikkert mer krims krams.. jeje sånn går no dagan

Har ikke kvalme slik som de første månedene, men merker at jeg lett blir uvel om jeg blir for sulten, veldig trøtt eller om jeg sitter i baksete på biltur.

Ellers føler jeg meg mindre opplagt og har mindre energi enn før, men foreløbig har jeg ingen grunn til å klage synes jeg.
Håper det holder seg slik helt ut! ;)

Ja, den var borte i 7 uker, men kommer tilbake med økende styrke. Har ikke vært lammende på den måten den var frem til uke 19.

Svangerskapskvalmen ga seg her ca uke 14-15. Men har våknet noen netter og vært kjempe kvalm, men da har jeg tenkt at han kanskje har liggi på den blodåren jeg ikke husker hva heter. For det har gitt seg nesten med en gang jeg flytter meg til siden.

Kvalmen gav seg i uke 13-14 (omtrent samtidig som jeg begynte å kjenne liv, faktisk) og har kun vært småkvalm rundt uke 20-21 i et par dager men er ikke noe nå. Er så glad for at det gav seg, var like før jeg måtte inn og bli væsket opp. Brukte postafen for å få i meg mat og drikke.

Nå er det mest bekkenet og trøttheten som er fremtredende :p Spennende med alt dette nye ;)

Nei den er helt borte nå (bank i bordet!!!) men jeg var just litt kvalm om kveldene noen uker, men det har gitt seg igjen :)

Kvalm ja, så til de grader.
Sliter veldig om jeg spiser middag, er sliten, spiser mye søtt..

Var mye kvalm døgnet rundt den første tiden, så roet det seg en stund så lenge jeg bare spiste ofte nok, men fikk en runde med skikkelig morgenkvalme igjen her for litt siden. Ble kvalm på morgenen,kastet opp og vips var kvalmen vekke.
Nå må jeg bare spise ofte. Våknet før halv 5 idag og ble uggen, fordi det er så lenge siden kvelds.

Har vært kvalm hver dag, hele døgnet frem til uke 26.. Men nå har det endelig gitt seg! :) Blitt erstattet med bekkenlåsning da.. Men det er barnemat i forhold! ;)

Back
Topp