Kvalmen

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Hei nå er det sikkert noe annet men for dere som ble gravie hva tid startet kvalmen. Satt inn Tint egg igår men e såååå kvalm idag.....skyldes sikkert noe annet men er stadig på symptomjakt

Hei nå er det sikkert noe annet men for dere som ble gravie hva tid startet kvalmen. Satt inn Tint egg igår men e såååå kvalm idag.....skyldes sikkert noe annet men er stadig på symptomjakt
Har nok lite med graviditet og mer med medisiner å gjøre. Vært kvalm på kvelden selv etter innsett av TIN. Mulig jeg er det pga hodepine og. Ved graviditet så slår som regel kvalme inn fra ca uke 6.

Det finnes de som blir kvalme, så fort egget er befruktet, og jeg vil tro at de er mulig ved innsett også. Men mest sannsynlig så er det nok medisiner eller "psykisk"

Sist ble jeg kvalm 1 1/2 uke etter innsett, så det er mulig at kvalmen kommer tidlig også, jg testet jo også positivt en uke etter innsett :-)

Usj, god bedring uansett!

Jeg begynte å bli småkvalm sånn rundt rugedag 9, mener jeg det var.

Det er mange på jobben som hr omgangssyke eller lignende, så det kan være noe som går. Men håper jo uansett at det er noe som driver og fester seg da:)

Mange som mener at egget kan feste seg lettere når man er syk, for immunforsvaret blir opptatt med sykdommen istedenfor å støte ut egget som et fremmedlegeme. :)

Back
Topp