Kvalmen!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Nå er jeg 10+4, og jeg har vært kvalm siden ca uke 5! Nå føler jeg at det bare blir værre og værre, vet snart ikke hva jeg gjør! Er kvalm HELE dagen, og blir enda værre om jeg spiser, men også om jeg blir sulten... Flere som har det sånn? What to do??

TuMmY LoVe

Jeg var hos akupunktør igår og begynte på b6-vitaminer og hadde 'bare' en ille kveld kvalmemessig (kvelden er desidert værst!). Vanligvis pleier det å være nesten uholdbart. Kvalm idag og, men blir spennende å se om det tar av ikveld eller bare blir ille igjen. Forrige gang gav det seg i uke 14, og er bare uke 10 nå....

Huff, så kjipt. Min kvalme har blitt bedre. Spiser ca hver andre time og tar det med ro. Hvis jeg gjør ting som innebærer å bære ting, at jeg må bøye meg og sv. Så blir jeg kvalm med en gang. Jeg er jo sykemeldt, så det gjør det mye enklere å tilpasse aktivitetsnivået...

Håper du snart blir bedre.

Nå er jeg 10+4, og jeg har vært kvalm siden ca uke 5! Nå føler jeg at det bare blir værre og værre, vet snart ikke hva jeg gjør! Er kvalm HELE dagen, og blir enda værre om jeg spiser, men også om jeg blir sulten... Flere som har det sånn? What to do??

TuMmY LoVe

Jeg har det akkurat som deg, kvalmen har blitt verre i det siste :( Kaster opp sjeldent men får voldsomme brekninger.. Vi får håpe at det blir bedre i løpet av neste uke ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

TuMmY LoVe

Huff, føler sånn med deg. :(
Har ingen tips å gi deg desverre...
Men håper du blir bedre snart <3

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Huff, det er helt grusomt når det står på! Hold ut og "god bedring" :-) ps: prøvd ingefærtabletter/koke ingefærrot i vann og drikke? Hørt det kan funke, men ikke prøvd selv..

Sliter også med kvalme og oppkast dagen lang.. Det eneste som hjelper litt på kvalmen er å drikke vann med en sitronskive i :)

Jeg har vært uggen en ukes tid, men i dag kom kvalmen for fullt hos meg. Begynte med å brekke meg på badet i morges, og fortsatte utover formiddagen. Kjempelekkert. Brekker meg når jeg er sulten, brekker meg hvis jeg blir for fort mett. Alt blir galt. Da jeg drakk melk ga det seg i 20 minutter, men så var det rett tilbake igjen.. Fint hvis det ikke fortsetter..

Men har hørt salte kjeks skal hjelpe.. Verdt å prøve?

Huff, det er helt grusomt når det står på! Hold ut og "god bedring" :-) ps: prøvd ingefærtabletter/koke ingefærrot i vann og drikke? Hørt det kan funke, men ikke prøvd selv..
Fersk ingefærte er vidundermiddel :)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Back
Topp