Kvalmen!

meg123

Betatt av forumet
Når begynte kvalmen hos dere ? Jeg er 5+4 nå .. men er ikke kvalm :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har vært litt små kvalm inni mellom men siden i går kveld har den virkelig slått til :P nå går jeg egentlig bare å håper på å kaste opp:)

Når begynte kvalmen hos dere ? Jeg er 5+4 nå .. men er ikke kvalm :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg er 7+4 i dag og er ikke kvalm. Litt småkvalm til tider men har sluppet billig unna :p
*bank-i-bordet*

Jeg er stort sett bare bittelitt kvalm akkurat idet jeg står opp. Ellers er jeg bare trøtt, akkurat som sist. Forrige gang kastet jeg bare opp en gang i løpet av svangerskapet (bortsett fra under fødsel da), så er lov å håpe det blir sånn nå også:)

Uke 6. Men har avtatt igjen nå, er i uke 8+5 i dag:)

Kvalmen begynte bare et par dager etter positiv test. Er ekstremt kvalm, får ikke i meg mye mat. HÅPER det gir seg snart. 8 uker i dag :)

Startet i midten av uke 6, med oppkast en gang, men har slått inn for fullt nå i dag tidlig. Første jeg merket i dag da jeg våknet at dette kom til å bli en forferdelig dag, og det første jeg gjorde da jeg kom inn dørene på jobb var å springe på do å spy :(

Startet for fullt i uke 6-7 :/ å varer enda ganske intenst..

Startet nå i begynnelsen av uke 6 med intens kvalme, men ikke oppkast heldigvis :-) *bank i bordet*

Drikker masse sitronvann, det hjelper! :-)

Startet nå i begynnelsen av uke 6 med intens kvalme, men ikke oppkast heldigvis :-) *bank i bordet*

Drikker masse sitronvann, det hjelper! :-)

Ok, er 5+5 idag :) syns virkelig at tida går såååå saaaakte :P gruer meg litt når kvalmen begynner :P

Jeg er 7+3 og såvidt uggen av å til:)
Hjertet slår uansett så det er deilig<3

Startet vel for fire uker siden. Er 9+0 i dag.
Og vært sykemeldt i to uker og fikk i går beskjed av legen om at det blir lenger. :/ har så vidt slippi unna innleggelse hittil hvertfall og det er jeg overlykkelig for! Takler sykehus dårlig :p

Startet en uke før positiv test:/ blir bare værre å værre her:/

Back
Topp