Ellemelle92
Forelsket i forumet
Har fått morgenkvalme tilbake nå siste 2 ukene. Og i dag kasta jeg opp igjen frokosten. Siste jeg trenger nå, har så mye andre plager. Andre som opplever det samme?
Og noen som har tips til frokost? Jeg har spist havregrøt hver morgen en lang periode, men nå er jeg lei av det, i tillegg til at det tar for lang tid når jeg er kvalm. Brød blir jeg kvalm av å tenke på, og knekkebrød er jeg ikke glad i. Når jeg ikke er gravid elsker jeg brødmat, men har nesten ikke spist det hele svangerskapet.. føler også at jeg trenger noe som metter godt for da forsvinner kvalmen som regel fortere.
Setter pris på tips og medfølelse. *Syns synd på meg selv
*
Og noen som har tips til frokost? Jeg har spist havregrøt hver morgen en lang periode, men nå er jeg lei av det, i tillegg til at det tar for lang tid når jeg er kvalm. Brød blir jeg kvalm av å tenke på, og knekkebrød er jeg ikke glad i. Når jeg ikke er gravid elsker jeg brødmat, men har nesten ikke spist det hele svangerskapet.. føler også at jeg trenger noe som metter godt for da forsvinner kvalmen som regel fortere.
Setter pris på tips og medfølelse. *Syns synd på meg selv

*
Har ingen tips til hva du kan gjøre for å unngå kvalmen, dessverre.
Eneste jeg gjør hver dag føler jeg.