Kvalmen tilbake

Knøttet

Betatt av forumet
*MIA*
Og der var kvalmen tilbake!

Har vært en uke uten kvalme,og bare vært i super form, men det endte brått i går kveld! Var på jobbfest (som er et heeelt annet kapittel) og merket at jeg ble meget sliten utover kvelden. Dro hjem i 22-tiden, og rakk akkurat å komme inn døren før jeg kastet opp:( Slik fortsatte det hele kvelden og likedan i dag tidlig :(

Tror ikke lille i magen liker en fest ;)

God bedring til deg :) Håper det går over like fort igjen!

Uff da, ønsker deg god bedring!
Har selv merket at kvalmen har avtatt den siste uken så håper det holder seg slik. Blir helst litt kvalm hvis jeg er veldig sulten.

Hvor langt er dere på vei? Her blir det bare verre og verre :( spyr så kraftig at det til og med kommer ut av nesa, sååå vondt :(

Uff syntes synd på deg.... Var sånn med første mann... Ga seg i 7-8 mnd... :( har vært heldig denne gangen her... Veldig lite kvalme:)

Hvor langt er dere på vei? Her blir det bare verre og verre :( spyr så kraftig at det til og med kommer ut av nesa, sååå vondt :(
Huff, jeg føler med deg!

Jeg er i dag 8+5, så er vel normalt å fortsatt være kvalm. Var veldig kvalm i uke 5-7, men så ga det seg da jeg var ca 7+3. Men nå de siste dagene har jeg kastet opp mer enn noen gang :(

Back
Topp