Kvalmen tar kontroll igjen...

MammaNinni

Betatt av forumet
Jeg trodde jeg slapp unna denne gangen, de har gått så fint helt til nå. Men i natt tok kvalmen over...

Sterke smerter i magen og ekstrem kvalme gjorde at jeg lå nesten en time på badegulvet uten å kunne røre meg. Klarte etterhvert å krabbe inn på soverommet igjen...

Til slutt var jeg så dårlig at jeg ringte broder'n som bor i kjelleren vår. Han ordnet litt vann og kjeks til meg og ga meg streng beskjed om å ha med mobilen over alt nå.

(Mannen min er borte, men kommer hjem i kveld og blir hjemme en uke.)

Jeg kjenner fortsatt kvalmen som en klump i magen, som kniper til og sender både smerte og kvalme inn i resten av kroppen. Gruer meg til å forsøke å stå opp... 

Det er kanskje ikke noe å gjøre med, men jeg ringer legen i dag. Orker ikke jobbe en hel dag med dette....

uff, håper legen kan ordne.

Jeg håper jeg slipper unna kvalme denne gangen, men jeg kjente bittelitt imorges, men det kan ha vært placebo :P

Det gikk faktisk overraskende bra å stå opp.
Jeg har ikke spist noe enda, men fått Mini i bhg og kommet meg på jobb.
Kjenner det ikke som veldig spertefult nå, og tenker at det kan jo være bare kvalme kombinert med luft eller no tarm-greier.

Jeg skal innom legekontoret for flere blodprøver i dag, så kommer til å nevne det for de da. Synes de jeg bør sjekkes får jeg vel en time hos legen.

Også kommer mannen min hjem i kveld, så da får jeg litt mer hvile (og det er langhelg, da jeg har fri den 16.mai også ;) ) Så jeg vurderer å vente litt til - trenger jo ikke bli fullstendig hysterisk heller!

Fæle kvalme. Heldigvis ender det i noe godt:) Og tar kvalmen som ett bra tegn, for det betyr jo at kroppen jobber og at det går rette veien.

Presser i meg litt og litt mat hele tiden og det hjelper litt på kvalmen. Har ikke matlyst og er konstant småsulten og kvalm, så det er ikke beste kombinasjonen.

Håper formen din tar seg opp:)

Back
Topp