Kvalmen plutselig borte?!

Vixen

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Maiblomstene 2017
Er 7+4 nå og våknet i morges uten tegn til kvalme! Har vært helt slått ut siste 1,5 uke med brekninger og kvalme. Blir litt bekymra når kvalmen slipper så tidlig. Sist hadde jeg et par dager uten kvalme, men det var mye senere i svangerskapet. Opplever dere variasjon i kvalmen?

Er 7+4 nå og våknet i morges uten tegn til kvalme! Har vært helt slått ut siste 1,5 uke med brekninger og kvalme. Blir litt bekymra når kvalmen slipper så tidlig. Sist hadde jeg et par dager uten kvalme, men det var mye senere i svangerskapet. Opplever dere variasjon i kvalmen?
Ja! Hatt to uker med forferdelig kvalme, så var jeg nesten helt kvalmefri onsdag, torsdag og fredag. Men i går og i dag er jeg skikkelig kvalm igjen :(

Varierer fra dag til dag her også. Men har ikke hatt en helt kvalmefri dag siden det startet..

Så heldige dere er :) her har kvalmen vedvart vær eneste dag. Klarer såvidt å spise noe eller fungere normalt i hverdagen så jeg kommer til å glede meg den dagen denne kvelende kvalmen slipper :)

Ja! Jeg var veldig kvalm i 2uker. For ca 1uke siden så slapp kvalmen og jeg har ikke vært kvalm siden. Og håper virkelig jeg slipper mer kvalme :)

Jeg opplever det samme. Kvalmen forsvant brått for 3 dager siden. Forstår at mange mener vi er heldige, men jeg blir bekymret når jeg mister symptomer (har hatt habituell abort, så er nok litt ekstra nervøs). Allikevel vet jeg at symptomene kan svinge kraftig, og den gangen jeg hadde et fullendt svangerskap så kom og gikk kvalmen. Tror det er helt normalt:)

Jeg var dårligst i uke 6 og 7, men etter jeg bikka 8 uker så er kvalmen borte på morgenen. Kommer litt i bølger innimellom, men er helt fint når jeg våkner. Litt lettere å stå opp da.

Sikkert lurt å spørre på april/mars/februarforumet, de har nettopp gjennomgått denne fasen og vil bedre kunne svare på om det er normalt :)

Jeg var kjempe kvalm i mitt første svanger skap som er fullendt godt. Men kvalme satt helt i frem til uke 20++ denne gangen er jeg kommet i uke 7+1 og har stått over den værste kvalme! Eneste som kan være er at jeg blir litt svimmel og kvalm når det er lenge siden jeg har inntatt mat eller er sliten. Hurra!! Ømmepupper og ellers symptomer på svangerskap er der, så priser meg heldig så langt. Kvalmen er helt forferdelig om man ligger rett ut og spydde som jeg gjorde i forrgie graviditet.

Back
Topp