Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, den kvalmen er fæl Har fått rundt uke 6 de to andre gangene, så nå har jeg begynt å grue meg litt 5+1 i dag, og ingen merkbar kvalme så langt.
4+4 i dag og kvalmen er i økende takt her i gården.
Kjenner frykten for at jeg skal få ekstrem svangerskapskvalme denne gangen og, er der.
Flere som kjenner på kvalmen så tidlig?
Bruker ikke få den før i uke 6+
Varierer veldig. Med førstemann var jeg på jobb hele svangerskapet fram til permisjon, mens med andremann måtte jeg ha ei ukes sykmelding i uke 7-8 pga svimmelhet og kvalme. Og så har man jo også de som kaster opp så mye at de må legges inn, men også de som aldri blir kvalme5+0 i dag og foreløpig ingen kvalme. Leser at det er vanlig å få det fra uke 6, så er veldig spent !Er det så ille at man ikke klarer å gå på jobb? Hva kan man forvente?
Spennende å høre om andres erfaringer! Så, veldig ulikt med andre ord! Krysser virkelig fingrene for at kvalmen holder seg unna. Er ikke klar til å fortelle de nærmeste på jobb om det ennå...Varierer veldig. Med førstemann var jeg på jobb hele svangerskapet fram til permisjon, mens med andremann måtte jeg ha ei ukes sykmelding i uke 7-8 pga svimmelhet og kvalme. Og så har man jo også de som kaster opp så mye at de må legges inn, men også de som aldri blir kvalme
Veldig ulikt ja. Det også føler det gjelder ca alt knyttet til svangerskap og barnSpennende å høre om andres erfaringer! Så, veldig ulikt med andre ord! Krysser virkelig fingrene for at kvalmen holder seg unna. Er ikke klar til å fortelle de nærmeste på jobb om det ennå...
5+0 i dag og foreløpig ingen kvalme. Leser at det er vanlig å få det fra uke 6, så er veldig spent !Er det så ille at man ikke klarer å gå på jobb? Hva kan man forvente?
5+3, og første kvalmebølge. Ble utløst av knyting av skolisser, siden magen kom litt i klem, kjentes det som Rart at magen skal kjennes så mye større enn den er. Det synes jo ingenting enda, og livmora kan umulig ha vokst så veldig mye så tidlig, selv om det er tredje svangerskap