Kvalmen igjen..

mimma1

Glad i forumet
Jeg har egentlig ikke vært så kvalm på noen uker, men siste uka er blitt helt ille igjen :( kaster opp og brekker meg av alt. Får ikke sove godt fordi jeg er kvalm, klarer ikke gjøre noe arbeid eller noe pga kvalmen. Får heldigvis i meg noe mat, men egentlig ikke helt opptimalt. Noen fler som har vært bedre som bare får tilbake kvalmen? Trenger virkelig råd som skulle hjelpe, reiser til Riga på fredag også, så håper jeg slipper å gå dårlig der :)

Du kan jo prøve seaband? Det virket på meg, sov med de om natten. Tok de av om dagen.
Jeg blir kvalm av og til, men det kommer litt an på hva og når jeg spiser..

God bedring, håper det går over snart.
Håper du får en god tur uten kvalme..

Her kommer det også i perioder men det eneste som hjelper meg er iallefall å spise. Så blir mye små spising enkelte dager :p
Håper det går over og at du får en fin tur :-)

Jeg har brukt afipran sålenge jeg har fått lov av legene i de andre svangerskapene. Denne gang finnes jeg ikke kvalm forutenom når det er lenge siden jeg har spist.

Har spurt legen min, men han vil ikke gi ut noe mot kvalme, aner ikke hvorfor, men han skriver generelt ut lite medesiner. Ikke engang så jeg får sånn frikort greie hos fysio. Seaband funket en uke, og etterpå har det ikke hatt noen effekt :( skal til jordmor i morgen, så får høre om hun har noen råd også :) så kanskje jeg skal prøve å småspise litt, selv om ikke det frister heller :)

Back
Topp