Kvalmen er tilbake!

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Og jeg som trodde jeg var over det værste denne gangen... Nå er det helt ille igjen... nesten så jeg ikke spiser og går og er konstant kvalm og svelger unna....

Så må vel bestille en legetime til uka, for virker som at jeg er bedre når jeg ikke jobber så mye! [&:]

Er kvalm jeg også, men mest uggen, men jeg spiser gevita ingefær kapsler og det hjelper litt, jeg er også utslått og svimmel....

ORIGINAL: Sny

Er kvalm jeg også, men mest uggen, men jeg spiser gevita ingefær kapsler og det hjelper litt, jeg er også utslått og svimmel....

Jeg klarer ikke svelge tabletter/kapsler, da bare kaster jeg opp! Har prøvd ingefær i tidligere svangerskap, funka dårlig...

Men men, får vel bare trøste meg med at det går over etterhvert! [;)][:)]

På sunkost er det noen ingefær tabletter du kan tygge + hiv på en lackerol [:)]

ORIGINAL: Sny

På sunkost er det noen ingefær tabletter du kan tygge + hiv på en lackerol [:)]

Ok, skal vurdere det! Er livredd for å putte uvante smaker i munn. Så lenge jeg ikke får i meg mat engang liksom... [;)]

SOLARAY
Kosttilskudd GINGER TRIPS gjør alle dine reiser behagelige. Ingefær ekstrakt og vitamin B- 6

60 Tyggetabletter.

Jeg liker ikke de her, tygger de og de smaker så usj [:'(] drikker du vann og svelger det ned etter at du har tygget den, og hiver på noe annet med smak, er det ok, men ikke noe mer. Kanskje knuse den og blande den i vann, drikke det...

Da tar jeg heller store kapsler med Gevita Ingerfær fra apoteket, de virker veldig bra.

Back
Topp