kvalmen er tilbake :-(

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Etter noen ok uker er kvalmen tilbake, verre enn sist:-(
Syklet til jobb i går og måtte dtoppe flere ganger for å unngå å mate buskene....
våknet klokka 5.00 i dag og bare måtte ha mat! Heldigvis var det en snill nattevakt på hotellet som hjalp meg...

Å nei, det er jo ikke noe gledelig gjensyn..

Jeg ble skikkelig buss syk i går, ble litt overrasket og tenkte å neeeeei, skal jeg i gang med kvalmen igjen. Jeg også har nemlig hatt noen fine uker nå. Ser ut til å ha vært forbigående for meg.

Håper det gir seg for deg :-)

Hadde det samme. 1-2 uker uten kvalme. Så kom det tilbake med mer oppkast etter uke 12:/ men nå har eg hatt en spy fri uke :D så er veldig opp og ned her.

Her har den ikke vært borte etter at den kom i uke 7. :( Har hatt 3 dager i strekk uten oppkast på det meste.. Nå er jeg derimot i gang igjen. Mister troen på at det vil forsvinne før fødsel:(

Her har den kommet tilbake også. Uke 13+5. Spyr som bare det hver morgen og så blir det bedre utover dagen...

Uff, denne kvalmen er så fæl :-( her har den ikke sluppet taket siden den kom i uke 5. 14+3 nå, og har ikke hatt en eneste dag uten minst 3x oppkast. Fryktelig slitsomt!

Trodde det hadde begynt å snu, men denne uka har jeg kastet opp hver eneste dag. Er 15+5 i dag, og regner med at det ikke gir seg med det første :(

Føler med dere alle, samtidig som det er litt godt å vite at man ikke er alene...;) God bedring til alle som fortsatt er kvalme!:)

Mellom uke 12 og 13 har vært den verste uken så langt. Tidligere har jeg bare vært småkvalm etter tannpuss og når jeg var sulten, men nå har jeg kastet opp 3 ganger iløpet av uken. Håper det ikke er noe som begynner nå og utvikler seg. Jeg har jobbet 140% denne uken så håper det bare er pga at jeg er sliten.

Mellom uke 12 og 13 har vært den verste uken så langt. Tidligere har jeg bare vært småkvalm etter tannpuss og når jeg var sulten, men nå har jeg kastet opp 3 ganger iløpet av uken. Håper det ikke er noe som begynner nå og utvikler seg. Jeg har jobbet 140% denne uken så håper det bare er pga at jeg er sliten.
Nærmer meg 60timer denne uka, hjelper ikke på:-(

Håper kvalmen er tryllet bort i jelga for alle sammen!

Nærmer meg 60timer denne uka, hjelper ikke på:-(

Håper kvalmen er tryllet bort i jelga for alle sammen!
Mistenker at dine 60 timer kan påvirke formen. Du må huske og slappe av også. ;-) idag hadde jeg hjemmekontor og formen er langt bedre allerede. Må nok være flink å ikke jobbe for mye her også. Slipper dessverre ikke unna kvelds og nattarbeid når man er tekniker, men heldigvis ikke oftere en de gang i måneden som oftest da.

Mistenker at dine 60 timer kan påvirke formen. Du må huske og slappe av også. ;-) idag hadde jeg hjemmekontor og formen er langt bedre allerede. Må nok være flink å ikke jobbe for mye her også. Slipper dessverre ikke unna kvelds og nattarbeid når man er tekniker, men heldigvis ikke oftere en de gang i måneden som oftest da.
det har sikkert det, reising gjør det heller ikke noe bedre. Det blir desverre litt trykk på jobb 6 uker til... og etter jul er det sikket veldig stille (regner med å ikke få nytt oppdrag mellom jul og påske)

Back
Topp