Kvalmen er tilbake...

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Den siste uka har altså den fantastiske kvalmen sneket seg tilbake. Den forsvant i uke 13, og uke 26 var den på plass igjen. :(

Flere som er dårlige?

JAAA!!! Og det er så superirriterende!!! Hadde også et lite opphold, men kun et par uker og her sitter jeg i uke 25 og er kvalm enda! Argh! Har aldri vært det så sent tidligere...sukk.. blir skikkelig ille når jeg er sliten så nå skal jeg jobber bare 80 % for å ha en dag fri og hvile meg på......

jeg fikk også kvalmen tilbake i uke 23-24 plutselig....aaarghh, oxo den kvalmen som tok så lang tid å bli kvitt i første omgang :angry3

jeg fikk høre av jordmor at det kan være at man kanskje ikke tar nok hensyn og rett og slett får det tilbake fordi man stresser og blir sliten....kremt...føler meg litt truffet til tider :P

men er jo ikke så lett å ikke blir sliten når man har 3 små fra før, hus under total renovering (som vi selvfølgelig gjør alt selv på fordi vi ikke har økonomi til annet) + at jeg driver eget AS som gjør at jeg ikke har krav på noe ift sykepenger osv, for firmaet er såpass nytt at alt som kommer inn går ut til å nedbetale på investeringer og diverse i firmaet, så lønn har jeg ikke hatt mulighet til å ta ut ennå :P Så da må jeg jo bare leve med kvalme til tider da :confused:

men men, er evig optimist, så satser på at fra og med IDAG blir det bedre :D

Vet du, det der opplevde jeg også! I mitt tilfelle var det halsbrann, men jeg opplevde det som kvalme! Bare et tips, om du ikke har prøvd f.eks Gaviscon eller lignende. Kan i beste fall hende at det letter litt!

Enig med moderator Stine her, prøv noe for halsbrann det hjalp meg hvertfall :-D

tenkte selv at f*** nå er kvalmen her igjen, men viste seg å være halsbrann

Back
Topp