Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, håper jeg også, er jo så pytonHuffda! Masse god bedring, håper det går over!!![]()
Det er ikke noe ålreit i det hele tattJeg begynte med kvalme igjen i jula( Kaster ikke opp, men har morgenkvalme, så går fort et par timer før jeg begynner å virke. Men nå er jeg bare hjemme, så kan innta sofaen og småspise litt til det gir seg. Ubehagelig er det jo, men er jo ikke så lenge igjen, så skal nok gå bra
![]()
Da er du jammen uheldig!! Jeg er helt hysterisk for å bli dårlig nå. Her hjemme har omgangssyka tatt alle bortsett fra meg, guttungen og mannen har hatt streptokokker, og andre forkjølelser, jenungen har hatt mye magevondt og hodepine. I tillegg har guttungen hatt 5.barnesykdommen, skarlagensfeber og brannkopper!! Alt har vært innenfor 6 uker! Du kan tro jeg har gått rundt med spritflaska!! Helt hysterisk og redd for å få både det ene og det andre, men har sluppet unna alt!God bedring.. Her har kvalmen kommet og gått hele svangerskapet og jeg har i tillegg greid å pådra meg spysyka for 2. gang dette semesteret.. Nå begynner det å bli nok.. Helt greit for meg om babyen kommer snart;-)
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Tøft nok å ha sykdom i hus når man er mammaDa er du jammen uheldig!! Jeg er helt hysterisk for å bli dårlig nå. Her hjemme har omgangssyka tatt alle bortsett fra meg, guttungen og mannen har hatt streptokokker, og andre forkjølelser, jenungen har hatt mye magevondt og hodepine. I tillegg har guttungen hatt 5.barnesykdommen, skarlagensfeber og brannkopper!! Alt har vært innenfor 6 uker! Du kan tro jeg har gått rundt med spritflaska!! Helt hysterisk og redd for å få både det ene og det andre, men har sluppet unna alt!![]()
Tøft nok å ha sykdom i hus når man er mammaHåper du slipper å bli syk selv da
Omgangssyken gikk heldigvis over i løpet av dagen i går, i hvertfall kvalmen.. Resten kan jeg leve med![]()