Kvalmen er definitivt tilbake!

Jeg har også forsøkt akupunktur og det funket ikke her heller :( bortkasta penger! Er imponert over at du til tross for 2 barn og kvalme har orker å gå gravid en gang til! :) dette er mitt 2 svangerskap og jeg har fått nok! Her blir det ikke fler for dette orker jeg ikke en gang til! Man har vel et lite håp om at denne gangen blir det bedre.... Man får jo en fantastisk premie til slutt da ;) selv om det har koster mye! Ja, sist gang var det som å slå av en bryter når bebisen kom ut! Den mest fantastiske følelsen i verden! Den kan vi virkelig glede oss til å sette pris på! Da skal jeg endelig få ta meg en kopp kaffe, etter nesten 10 mnd!! Ha ha :)

Helt enig, har prøvde det hver gang uten effekt..
Det er ikke alt man kan planlegge:p
Vi var ferdig etter to vi også, for uten tvil dette er påkjenning for hele familien. Så når vi nå stod med posetiv test så hadde vi litt blandet tanker. Men vi bestemte at dette skal vi klare sammen :)
Heldigvis så viste vi ikke hvor ille det skulle bli :o
Men nå er det den siste, jeg kommer ikke til å klare enda ett. Har ikke vært mamma på mange måneder, og ikke minst huset står på hode :p
Bli litt mye for mannen med full jobb hjemme og på jobb alene.
Og tenk så deilig å bare kose seg med ungene igjen :)
Du har ikke klart å fått ned en kaffekopp? Jeg klarer ikke å spise kjøtt jeg, så det gleder jeg meg til. En deilig saftig biff :p hihi

Helt enig, har prøvde det hver gang uten effekt..
Det er ikke alt man kan planlegge:p
Vi var ferdig etter to vi også, for uten tvil dette er påkjenning for hele familien. Så når vi nå stod med posetiv test så hadde vi litt blandet tanker. Men vi bestemte at dette skal vi klare sammen :)
Heldigvis så viste vi ikke hvor ille det skulle bli :o
Men nå er det den siste, jeg kommer ikke til å klare enda ett. Har ikke vært mamma på mange måneder, og ikke minst huset står på hode :p
Bli litt mye for mannen med full jobb hjemme og på jobb alene.
Og tenk så deilig å bare kose seg med ungene igjen :)
Du har ikke klart å fått ned en kaffekopp? Jeg klarer ikke å spise kjøtt jeg, så det gleder jeg meg til. En deilig saftig biff :p hihi
Nei, ikke alt man planlegger nei! Men må si du er tøff! All respekt til deg som har klart dette en gang til! ;) har alltid hatt lyst på mange barn, men det blir bare ikke aktuelt nå!

Jeg har også vært heldig med innsatsen fra mannen- han har tatt seg av sønnen og alt her hjemme når jeg har vært på mitt værste. I 4 mnd kunne jeg ikke gå på butikken å handle en gang.. For da kastet jeg bare opp av å se på all maten! :o

Kaffe har jeg virkelig savnet ja.. Ooo som jeg gleder meg til å ha matlyst igjen!! :)

Kjøtt ja, det var et stort problem for meg også veldig lenge.. Men det gikk over... Ellers sliter jeg nå med nesten alt av mat da.. Spiser bare fordi jeg må.

Nei, ikke alt man planlegger nei! Men må si du er tøff! All respekt til deg som har klart dette en gang til! ;) har alltid hatt lyst på mange barn, men det blir bare ikke aktuelt nå!

Jeg har også vært heldig med innsatsen fra mannen- han har tatt seg av sønnen og alt her hjemme når jeg har vært på mitt værste. I 4 mnd kunne jeg ikke gå på butikken å handle en gang.. For da kastet jeg bare opp av å se på all maten! :o

Kaffe har jeg virkelig savnet ja.. Ooo som jeg gleder meg til å ha matlyst igjen!! :)

Kjøtt ja, det var et stort problem for meg også veldig lenge.. Men det gikk over... Ellers sliter jeg nå med nesten alt av mat da.. Spiser bare fordi jeg må.

Hadde aldri klart det uten min mann, han har vært mye sykemeldt, hatt permisjoner og gått ned i stilling når det var på sitt verste. Heldigvis har han en forståelsesfull arbeidsgiver!
Jeg har alltid ønsket meg tre barn, dette blir min fjerde, men tredje levende så da blir drømmen oppfylt. Det hadde jeg ikke trodd når jeg fikk min minste :D
Har full forståelse for at du ikke orker enda en runde! Men to herlige små er jo også fantastisk :)
Gå i butikker har vært ett mareritt, men jeg har klart å shoppe alikevel. Godt vi har nettet :D Hihi
Jeg har matlyst når jeg går på medesiner og jeg kaster nesten ikke opp med de. Så de har virkelige hjulpet meg og jeg har gått opp enormt i vekt etter jeg fikk hjelp!!
Men viktig å få i seg litt mat så man har litt energi, kvalmen blir jo verre uten mat også. En ondsirkel :(

Sniker fra juli :) har hypermesis og har fått tilbakefall etter noen rolige uker. Brukte dere afipran i 3. Trimester? I uke 29 nå.

Back
Topp