Agnete
Forumet er livet
Jeg har også forsøkt akupunktur og det funket ikke her hellerbortkasta penger! Er imponert over at du til tross for 2 barn og kvalme har orker å gå gravid en gang til!
dette er mitt 2 svangerskap og jeg har fått nok! Her blir det ikke fler for dette orker jeg ikke en gang til! Man har vel et lite håp om at denne gangen blir det bedre.... Man får jo en fantastisk premie til slutt da
selv om det har koster mye! Ja, sist gang var det som å slå av en bryter når bebisen kom ut! Den mest fantastiske følelsen i verden! Den kan vi virkelig glede oss til å sette pris på! Da skal jeg endelig få ta meg en kopp kaffe, etter nesten 10 mnd!! Ha ha
![]()
Helt enig, har prøvde det hver gang uten effekt..
Det er ikke alt man kan planlegge
Vi var ferdig etter to vi også, for uten tvil dette er påkjenning for hele familien. Så når vi nå stod med posetiv test så hadde vi litt blandet tanker. Men vi bestemte at dette skal vi klare sammen
Heldigvis så viste vi ikke hvor ille det skulle bli
Men nå er det den siste, jeg kommer ikke til å klare enda ett. Har ikke vært mamma på mange måneder, og ikke minst huset står på hode
Bli litt mye for mannen med full jobb hjemme og på jobb alene.
Og tenk så deilig å bare kose seg med ungene igjen
Du har ikke klart å fått ned en kaffekopp? Jeg klarer ikke å spise kjøtt jeg, så det gleder jeg meg til. En deilig saftig biff