Sånn var det med de to andre barna mine, fikk bare masse kjerringråd som drikk og spis ingefær, akupunktur osv
Akkurat som det hjalp
Men jeg fikk i meg veske nok til å ikke bli dehydrert og etter hvert klarte jeg å leve litt de gangene
Denne gangen var jeg mye verre verken vått eller tørt holdt seg nede og jeg kastet opp hele tiden.
Da jeg ble lagt inn så hadde jeg tøyd strikken for langt, men så utrolig godt det var å få pause. Jeg orket ikke besøk og jeg sov hele tiden.
Men jeg fikk ett bedre liv etterpå, så vekten har gått oppover og jeg har deltatt litt mer i livet med familien.
Kvalme/oppkast er det verste, jeg hadde kraftig bekkenløsning med andremann heller det enn denne kvalmen! Og jeg håper helsevesenet vårt blir flinkere og flinkere med denne oppkasten og kvalmen etterhvert som årene går! For man har ikke et liv på mange måneder!
Jeg har også kjent på depressive tanker, og kjenner de kommer så fort dagene er litt tunge enda. Og det er ikke rart, vi har tross alt gått med omgangsyken i 9 måneder!
Hvem vil ikke kjent seg depressiv av det?
Ja, nå må vi bare holde ut, det blir jo litt lettere når man ser at man står ved målstreken nå
Og heldigvis så er det verdt alt slite når de endelig kommer!
Gleder meg til å fungere som normalt, få litt frisk luft og være mamma igjen
Håper du slipper kvalmen snart, det er som å skru av en bryter i det de kommer ut