Kvalmen er borte...

solisolden

Forumet er livet
Er det noen som vet om det er normalt at kvalmen forsvinner allerede 9 uker på veg?? Den er gradvis blitt bedre den siste uka og i dag er den helt borte. Hadde regna med at det skulle vare til uke 12 i hverfall....
Blir litt engstelig når graviditetssymptomet mitt forsvinner...

kan jo hende kvalmen kommer tilbake, men skjønner godt at du blir bekymret... er sånn jeg selv[:)] 
min kvalme er også litt bedre en den var i uke 6-7....

Jeg var kvalm bare en uke i forige svangerskap (uke 7). Deretter var jeg i kjempe form [:D] Vært en del kvalm denne uka[:'(] ,men bedre i dag! Håper bare matlysten snart kommer tilbake!

Så jeg tror ikke du skal bekymre deg[:)]

Jeg er 7 uker og tre dager på vei, sulten og spiser masse, har ikke vært kvalm i det hele tatt, men veldig trøtt. Tror det også kan være normalt.. Håper det

Leste under uke for uke i svangerskapet at rundt 9uker så forsvinner/eller det minsker betydelig med kvalme, og at vi blir den gamle samme jenta som før gravid.. husker å ha lest det her inne på forsiden..

Jeg syntes kvalmen har blitt bedre selv,og jeg er ikke så langt på vei. Har lært meg noen triks som har hjulpet meg, og det at jeg har klart å stumpe røyken helt har også gjort ting bedre. Er fortsatt kvalm,men ikke sånn som de foregående ukene.

skjønner litt hva du mener...selv er jeg ganske jevnt kvalm, men hvis kvalmen plutselig tar seg en pause blir jeg nesten redd, mens jeg egentlig burde slappe av og nyte tiden det varer...skal ikke være så lett det her.

Takker for beroligende ord :) Fint å høre om andre som har det på samme måte.
Det er selvfølgelig deilig å ikke være kvalm, men blir jo litt bekymra også. Utfloden er den samme så det tar jeg som et godt tegn.

ORIGINAL: lille ulv

skjønner litt hva du mener...selv er jeg ganske jevnt kvalm, men hvis kvalmen plutselig tar seg en pause blir jeg nesten redd, mens jeg egentlig burde slappe av og nyte tiden det varer...skal ikke være så lett det her.

Signerer denne. Har det på akkurat samme viset selv, blir nervøs hvis jeg ikke er like kvalm hele tiden[:D]  I dag var jeg ikke noe kvalm da jeg våknet og ble selvfølgelig dritredd...men kjenner nå den er på tur tilbake for fullt. Tror det er helt vanlig at den kommer og går litt nå framover før den forhåpentligvis forsvinner helt etterhvert[:)]

Back
Topp