Kvalmen borte?

smurfix

Elsker forumet
Jeg har hatt så fryktelig kvalme og til tider mye oppkast at jeg holdt på å bli sprø. Sykemeldt pga det da det blir værre ved aktivitet. Så følt meg helt udugelig de siste 8 ukene. Men nå i går kveld og på morningen nå så er jeg minimalt kvalm!!! Halleluja. Tørr jeg håpe på at det er forbi. For godt til å være sant:) 12 uker i morgen

Jeg har hatt så fryktelig kvalme og til tider mye oppkast at jeg holdt på å bli sprø. Sykemeldt pga det da det blir værre ved aktivitet. Så følt meg helt udugelig de siste 8 ukene. Men nå i går kveld og på morningen nå så er jeg minimalt kvalm!!! Halleluja. Tørr jeg håpe på at det er forbi. For godt til å være sant:) 12 uker i morgen
Forrige svangerskap forsvant kvalmen nesten på dagen jeg var 12 uker. Så kan godt hende du nå er på vei inn i de gode ukene [emoji4]

Forrige svangerskap forsvant kvalmen nesten på dagen jeg var 12 uker. Så kan godt hende du nå er på vei inn i de gode ukene [emoji4]

Krysser fingrene for det.. umenneskelig med denne kvalmen.. kan ikke huske jeg var så kvalm med første.

Her forsvant kvalmen akkurat før uke 12. Jeg la meg om kvelden, kvalm. Da jeg våknet dagen etterpå var den borte. Kvalmen kommer snikende hvis jeg blir sulten og sliten. Men da er det jo bare å spise og hvile og så blir det bedre. Veldig deilig:happy: Er 12+ 6 nå.

Min kvalme er også omtrent helt fraværende nå. [emoji2] Er 12+4 i dag.

Ikke helt, 12+4. Veldig var på lukter, sult og lite søvn. Blir også dårlig etter jeg har hvilt på dagtid... D må være d værste :(

Jeg er også 12+4, og den slipper ikke helt taket hos meg enda... Den eneste måten å holde den på avstand på, er å spise! Hvordan skal jeg unngå å legge på meg masse? :P Kommer til å bli rund som en kule.

Uff, håper dette gjelder meg også. Kastet opp nesten hver dag i en mnd. Gått ned 4 kg og ingenting hjelper. Er 10+2 i dag så håper virkelig at den magiske 12 uken vil komme fort sånn at jeg også blir bedre.

Jeg gikk fra å være morgenkvalm til heldagskvalm, og nå er jeg kveldskvalm. Oppkasten har vært fra morgen til kveld. Igår var første gang (bank i bordet) jeg ikke kastet opp i løpet av dagen [emoji1317] Men det var ikke langt unna flere ganger.. Jeg er 11+2 nå og sykemeldt til rett over påske... Jeg håper den kvalmen er helt borte til da, for jeg er veldig keen på å komme tilbake i jobb snart!! [emoji28] Hos meg kan det være for mye avslapping, for mye eller for lite mat som gjør meg kvalm. Og ikke minst lukter... Hater fortsatt kjøleskapet [emoji849]

Skulle skrive i går at det gjaldt meg også. Hadde en helt kvalmefri dag i går. Hadde lyst på alt, ingen brekninger eller oppkast. På'n igjen i dag :hungover: Kastet opp 4 ganger i dag, og brekker meg hver gang jeg reiser meg. Skal bli flinkere til å nyte dager som i går. Er 9+4.

Samboer foreslo wok til middag i dag, og det vrenger seg i magen når jeg tenker på wok... vet jeg burde spise masse grønnsaker for meg og bønna, men jeg blir så kvalm av det! Vi ble enig om at jeg tar brødskiver til middag i dag og mannen får en pizza :)

Litt irritert på meg selv for at sunne retter fulle av grønnsaker gir meg helt skjelven. Uff.

Back
Topp