Kvalmen borte!!!!???!??!

Tullemor85

Flørter med forumet
Plutselig er jeg egentlig i grei form, og kvalmen er nesten borte! ( og jeg har vært KVALM) er litt redd for at det skal være noe galt? Noen som har opplevd det samme? Er 8+5 i dag.

Jeg er bare 5+1 i dag. Vært kvalm siden positiv test, men igår kjente jeg nesten ikke noe til den og heller ikke på dagen i dag. Begynte å bli skikkelig nervøs! Men i kveld har jeg vært kvslm, heldigvis:) Aner ikke hvorfor det er sånn...Var jevnt over kvalm fra uke 6-14 forrige sv.skap...

Gullskatt juli12:)

Kvalmen min ble borte i i uke 7. Nå er jeg snart 8 uker og kun kvalm på morgenen før mat

Plutselig er jeg egentlig i grei form, og kvalmen er nesten borte! ( og jeg har vært KVALM) er litt redd for at det skal være noe galt? Noen som har opplevd det samme? Er 8+5 i dag.

Så heldig du er!! Er 8+1 og håper virkelig kvalmen slipper taket denne uken..

Håper bare det er kvalmen som er borte og at spiren har det bra :) nyt følelsen mens du kan.. Plutselig er den tilbake :p

Ja, håper det er bare jeg som er litt heldig, for var nemlig kvalm til uke 18 med forrige :-/ men skal på ultralyd til fredag, så da finner jeg jo uansett ut om alt er som det skal :-) men fant et sted at hcg nivået begynner å synke rundt uke 9, så satser på at det er det :-)

Heldig er du... Men selv om jeg lengter etter de kvalmefrie øyeblikkene så får jeg og litt støkk i meg når de kommer en sjelden gang... Men er nok ikke noe skummelt - kanskje du bare er kommet dit at det begynner å roe seg...

Er borte her de dagene jeg er på farten, spiser gjevnt og trener! Er jeg sløv med mat, eller ligger på sofaen en dag blir jeg kvalm igjen :p

Jeg har alltid den beste dagen på søndagene - da har jeg fått slappet liv av i et par dager. Fredag er verste dag. Kan ikke si at kvalmen gir seg, men på søndag var den første dagen jeg klarte å spise frokost :)

Samme her, kvalmen har forsvunnet :)
Blir kvalm hvis det er lenge siden jeg har spist, gjerne før frokost. Og blir som regel litt kvalm på ettermiddagen rundt kl. 18-tiden.. Men ikke konstant som tidligere :D

Så deilig det må være uten kvalmen :) :) her er den like intens..

Back
Topp