kvalmen avtatt uke?

AdelinaL

Glad i forumet
Sniker litt inn her fra desemberforumet.
er 9+1 idag og ble plutselig kvitt kvalmen over natten.. er litt bekymret for slikt. Er det noen av dere som hadde det slik, men fremdeles er gravide ? :-)

Jeg var skikkelig kvalm i hele uke 7, men 8+0 var det som borte over natta :) Fremdeles gravid 13+6 idag ;)

borte over natta her 7+4 :)

Ble borte over natten i uke 9, men jammen kom den tilbake i uke 10 :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer og går veldig her.. :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 14+5 idag å har ikke vert plaget med kvalme i det heeele tatt.. frem til nå... får sånn kvalmebyer spm varer ca 1 time! Klarer ingenting! ! Men de går heldigvis fort over!

<3lille spire, november 14 <3

Her kommer og går det.. Verste var vel rundt uke 7 mener jeg. Nå er det mest uvel og ikke lyst på mat på morgenen. 12+1 :)

Begynte forsvinne litt i uke 10 og i uke 12 var den endelig helt borte!

Tuuusen takk dor svar :-) beroliget nå ;-) disse bekymringen vi gravide har er ikke mye gøy!

Det er nok helt normalt og du skal bare være glad for det :) hilsen hun som har tendensen til å spy hele svangerskapet! :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Vært en del kvalm frem til uke 9-10, men nå blir jeg stort sett bare kvalm hvis det går for lang tid mellom hver gang jeg spiser og blir sulten.

Tuuusen takk dor svar :-) beroliget nå ;-) disse bekymringen vi gravide har er ikke mye gøy!
Vi har alle vært der. Mye bekymringer men mange blir litt roligere etterhvert hvis det er noen trøst.

Var skikkelig kvalm i uke 7-8 så har det blitt bedre, men nå forsvant matlysten igjen og da er jeg redd kvalmen ikke er langt unna. :/

JEg tror det er like vanlig at det kommer å går som ingen ting, eller hele tiden.

Forsvant i uke 11 her:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sniker litt inn her fra desemberforumet.
er 9+1 idag og ble plutselig kvitt kvalmen over natten.. er litt bekymret for slikt. Er det noen av dere som hadde det slik, men fremdeles er gravide ? :-)
Min kvalme varte kun fra uke 6-8 i begge de to første sv.skapene! :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Var kvalm fra uke 6-8, også avtok den litt, men kom tilbake i uke 10-12. Nå er foreløpig kvalmen borte!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp