Kvalmen avtar..

håperpå2016baby

Flørter med forumet
Jeg er i dag 8+2 og i går og i dag så er ikke kvalmen så intens som den har vært tidligere.. Jeg er 100% sykemeldt p.g.a kvalme og oppkast... Men er det normalt at kvalmen avtar allerede? Jeg har vært forberedt til å kaste opp iallefall til uke 12! Så nå har jeg begynt å tenkt på om hva hvis det er en MA på gang....? Leser jo så mye om dette...

Jeg er i dag 8+2 og i går og i dag så er ikke kvalmen så intens som den har vært tidligere.. Jeg er 100% sykemeldt p.g.a kvalme og oppkast... Men er det normalt at kvalmen avtar allerede? Jeg har vært forberedt til å kaste opp iallefall til uke 12! Så nå har jeg begynt å tenkt på om hva hvis det er en MA på gang....? Leser jo så mye om dette...

Det samme skjedde til meg, superkvalm (ikke kasta opp, men brakk meg ofte) fra uke 6 til nesten 9 uker! Nå er jeg kun kvalm når jeg er sliten, ofte på kvelden. Den største utviklingen på den lille er jo omtrent til uke 10, nå skal den lille bare vokse! Jeg tror du skal ta det med ro og nyte at du slipper den grusomme kvalmen ;)

Jeg var mest uvel i uke 5 og 6, men har ikke kastet opp da. Nå i uke 7 og 8 så blir jeg kun uvel når jeg er sliten eller sulten. Tror dette kan komme og gå litt.., det sa iallfall gyn - jeg så et bankende hjerte 7+0, og da hadde uvelheten vært borte i 2 døgn. Alt var bra da iallfall. Er 8+3 i dag.

Kvalmen min forsvant når jeg var 9 uker og jeg har vært på ul og sett hjertet banke, så tror det er normalt :)

Kvalmen hos meg begynner å avta også. De ble mindre intens siden 8+4. Jeg regner med at det er normalt. Har lest flere steder der kvinner skriver det samme. Vi må bare være glad at ubehage er snart over. :-)

Det samme skjedde meg, men plutselig kom den tilbake. Tror det er helt normalt at det kommer og går litt :)

Så heldige dere er, her blir formen dårligere for ver dag. Er bare i uke 7 så håpte den forsvant om ei stund.

Jeg var skikkelig dårlig og kvalm i går (7+6). Tror det henger sammen med hva og når jeg spiser. Det ble for lenge mellom frokost og lunch som resulterte i småspising av snop og is, og formen var laber helt til vi spiste middag i 17tiden. I dag har jeg passet på måltidene og vært i fin form. :)

Sniker litt fra november forumet (har termin 30.11 :) ). Jeg er 10 uker idag og jeg var bare dårlig i ca 2 uker, i uke 6-7.. etter det har jeg bare blitt uggen om det har vært lang tid mellom måltidene og og reaksjoner på matos etc. Ellers veldig lite symptomer fra uke 8+ :)

Jeg er nå 9+1. Kvalmen kom som lyn fra klar himmel i uke 6 og har enda ikke gitt seg. Kjenner jeg begynner å bli ganske lei av og gå rundt kvalm 24/7. Ingen overskudd til trening, husarbeid eller noe som helst annet enn å ligge på sofaen å se på tv. For meg som til vanlig ikke klarer å sitte stille i mere enn 5 minutter er dette virkelig en kraftanstrengelse :p

Back
Topp