Kvalmemat!! :)

løvelykke

Forelsket i forumet
Har akkurat oppdaga at NØTTER er fint å spise når du er kvalm! Salt og mettende! Spiser endel epler også, men problemet med epler er at jeg føler meg helt hul innvendig, kjempesulten! Så hvis jeg spiser bare eple så blir jeg nesten bare kvalmere.. I gårkveld satt jeg i sofan og knagde på en sprøstekt kotelett :p men den var IKKE noe god for kvalmen! Hva spiser dere andre kvalminger?;) hva har du på skiva?

Her går det også i epler (spesielt slike sure norske funker bra) + Ritz kjeks, grøvt brød med ost og skinke, tortillachips m/ostesmak ( desverre..hehe ) og masse isvann med sitron hjelper på :)

Kapteinkjeks og farris.. fiskeboller med poteter går også ned.

Knekkebrød med leverpostei eller smør og skinke fungerer utrolig godt hos meg. Ellers spiser jeg også nøtter, litt salt potetgull og grove kjeks..

Har hatt lyst på epler også, men det har jeg ikke fått kjøpt meg enda..

Med første gikk det med mye ritz når jeg var kvalm, og til og fra jobb gikk det i kvikk lunsj om jeg ble for kvalm før jeg rakk hjem til middag eller til jobb for å spise frokost. Ellers så spiste jeg det meste av mat. For meg var det ikke så nøye hva det var, jeg måtte bare ha mat. 

Denne gangen har jeg ikke kommet helt hit ennå, men sitter å kjenner at jeg tror kvalmen er på vei. Noe jeg godt kunne vært foruten. 

Back
Topp