Kvalmearmband

Ænna

Andre møte med forumet
Hei, damer! Eg har ikkje introdusert meg sjølv enno, men eg er på veg med nummer to, veke 7 i dag, og eg er kvalm 24/7. Er det noko her som har erfaring med sånne armband mot kvalme? Verkar det?

Jeg har vært ekstremt dårlig med begge jentene, den første jenten jeg bar fram brukte jeg disse, å følte de hjalp noe så hinsides <3 klarte å unngå oppkast av og til, mens denne gangen syntes jeg bare de var irriterende :S kroppen er rar... men jeg tror de virker.

Reisesyke-tablett 

Ei på jobben min brukte disse de første 3 mnd og sa de hjalp veldig!

Mnja. De hjalp meg iallfall psykisk!! Men, det som virkelig faktisk hjalp, det var akupunktur !! Jeg gikk fra å spy 20 ganger for dagen, til halvparten den samme dagen jeg ble stukket første gang!!

tok de på meg idag tidlig, og har vært i SUPER form siden! Helt fantastisk effekt på meg, og jeg hadde overhodet ikke tro på de....

Ketalar skrev:
tok de på meg idag tidlig, og har vært i SUPER form siden! Helt fantastisk effekt på meg, og jeg hadde overhodet ikke tro på de....

Skal låne disse av en venninne og håper de virker på meg også. Drar på ferie til uken og skulle gjerne vært uten kvalmen på ferie!!

Lambi skrev:
Reisesyke-tablett 

Når en er gravid skal en ta de i samråd me lege. 

Takk for svar! Det ser ut som at det iallfall er håp om at det verkar, så no har eg kjøpt og håpar morgondagen blir litt betre. Blir jo så sliten av dette. Spyr ikkje, men er konstant uvel og har vanskar med å få gjort jobben min.

Tok disse på meg idag, merker ikke noe spesiellt enda men skal gi de mer enn 2 timer! Skal ta meg en tur til akupunktør også, det har jeg veldig tro på:-)

Jeg brukte disse under forje svangerskap. Og de hjalp veldig.. Vil virkelig anbefale dem.. :)

Back
Topp