Kvalme?

Julie*Lucas

Forumet er livet
Flere som sliter med kvalme nå i den siste innspurten? Er kvalm hver eneste dag, ikke særlig gøy! Syns det holdt med de første månedene...

Er også småkvalm innimellom, veldig plagsomt... 

her også,men tar bringebærblad kapsler og funker mot kvalmen min heldigvis[:)]

Jepp, kvalm av og til, sepesielt på morgenen. Irriterende ja, helt enig at det holdt med de første månedene. Men men, nå er det ikke lenge igjen hvertfall :)

Vert en del kvalm i det siste[&:] Men er mer i perioder på dagen nå, så syntest dett var verre i begynnelsen[;)] Men er aldri kjekt å være kvalm[:'(]

Jepp, vært litt kvalm de siste dagene jeg også...trodde jeg var ferdig med det der[8|]

Har spydd og vore kvalm sia eg va 8 veker på vei[:-] Ga seg liksom aldri, så jo, kjenner eg har fått dosen min[:'(]

Jeg blir kvalm så fort jeg ikke får spist "i tide", men heldigvis ikke no bortsett fra det!

Holdt med oppkast til uke 16-17 syntes jeg asså....

jeg sliter en del med kvalme og svimmelhet [:'(] Men har fått beskjed av legen at dette er "vanlige" svangerskapsplager  [:@] Kan like gjerne få det på slutten som på begynnelsen av svangerskapet,og jeg som trudde jeg hadde sluppet unna kvalmen,men den gang ei.... [:(]

kvalm og oppkast her[:(] Hadde det fram til uke 25 ca, så va det bare sånn 1 gang i uken eg kastet opp fram til uke 32, siden då har eg vært kvalm igjen hver dag, og oppkast hver dag...[:(][:(]
Er i uke 35 no...og er helt ferdig med å ha kvalitetstid med toalette...ikke så kjekt...

Ja, har det sånn av og på... Verst når jeg legger meg [:'(]

ORIGINAL: Gary Barlow

Jepp, vært litt kvalm de siste dagene jeg også...trodde jeg var ferdig med det der[8|]

ja jeg er det eller det er bare om morgen heldigvis men gått det ikke er så lenge igjen[:D]

ORIGINAL: .lillevims

Er også småkvalm innimellom, veldig plagsomt... 

Back
Topp