Kvalme?

Julie*Lucas

Forumet er livet
Flere som sliter med kvalme nå i den siste innspurten? Er kvalm hver eneste dag, ikke særlig gøy! Syns det holdt med de første månedene...[:'(]

Her også er kvalmen tilbake : \ Kaster heldigvis ikke opp, men er ikke no behagelig å gå rundt å væra kvalm. [:'(]

ORIGINAL: LittlePrince

Her også er kvalmen tilbake : \ Kaster heldigvis ikke opp, men er ikke no behagelig å gå rundt å væra kvalm. [:'(]

sign. [&o][&o]

Samme her! Spurte legen om det, fikk beskjed om at det var nok fordi barnet har begynt å bli så stort at hun presser på organer og sånt...[&:]

ORIGINAL: LittlePrince

samme her

den har kommet tilbake her og, gitt. Liker ikke!

ja jeg sliter og med små kvalme og ekstremt trøtt og slapp-
har liksom ingenting energi i kroppen.
puster som en hval bare jeg gå opp ei trapp og.
uff godt det ikke er så le nge igjen da :)

kastet opp ista[:'(] føler meg bedre nå da, bare så forferdelig utslitt[&:]

Litt kvalm, men ikke veldig.. ;) Var bare litt kvalm i begynnelsen også..

Ja har vært kvalm siden uke 6, med noen dager "fri" siden uke 25. Kaster opp ca to ganger i uka, så glad det ikke er lenge igjen ;p

eg har vært kvalm og kastet opp hele svangerskapet.. har hatt noen dager, 2 uker på maks der eg ikkje har kastet opp, men det har alltid kommet tilbake-,- det suger maks[8D]

ORIGINAL: LRDB

ja jeg sliter og med små kvalme og ekstremt trøtt og slapp-
har liksom ingenting energi i kroppen.
puster som en hval bare jeg gå opp ei trapp og.
uff godt det ikke er så le nge igjen da :)

signerer denne ..har det helt likt! ikke noe gøy!men heldigvis ikke lenge igjen![;)]

Back
Topp