Kvalme?

Mammatilei

Elsker forumet
Er det noen som har erfart at de blir kvalme når de går på Crinone??
Jeg vet at bivirkninger som veldig ømme bryster og menssmerter er vanlig...og det har jeg,.,,eller det kjennes ut som jeg er støl nederst i magen!!
Er i tilegg til dette kvalm, har vært det i hele dag? Tror dere det er Crinone eller at det er noe annet?

det står ikke oppført som bivirkning, men jeg hadde selv ei periode i dag jeg følte meg kvalm.. aner ikke om d heller kan være en følge av alt d andre man he gått gjennom.

Jeg så også at det ikke står oppført som bivirkninger! Derfor jeg lurer litt, for trøtthet stod heller ikke oppført som bivirkning av synarela hvis jeg ikke husker feil[8D][8D]!!

Er ikke slik kvalm at jeg ikke orker mat for det orker jeg, men er liksom litt småkvalm[8D][:'(]...
Vi fikk begge ut mange egg, kanskje det kan være derfor???
Men da burde jeg ha begynt å være kvalm mye før, hadde uttak mandag!

Men men.,...vi får se om det går over!!
God bedring til deg og masse lykke til Bens mamma!! Krysser fingre for at det blir innsett[;)]

Var også megatrøtt av synarelaen...
Hvor mange egg fikk du ut, og hvor mange endte du opp med til slutt?
Også småkvalm, men d kan være hormonene som gjør det med oss.. er vel en bieffekt når man har mange egg.

Takk takk.. er megaspent nå. Blir vel ikke mye søvn i natt :P
Lykke til med ruginga da!!

JEg fikk ut 18 egg, 5 ble befruktet, men fikk ingen på frys[:(]! Det som kunne ha blitt fryst ned ble satt inn. De setter alltid inn det egget med best kvalitet!
Ja kroppen vår er ikke vant med alle disse hormonene så er ikke rart den reagerer litt!

SKjønner at du er spent, kan trøste deg med at det ikke er noen smerter i forbindelse med innsettinga[:D]!!
Gleder meg til oppdatering[:)]

Takk takk[:)]

Enda godt at d ikke er vondt med innsett da. [:)]

Back
Topp