Kvalme

civciv

Elsker forumet
[:'(]Æsj... Kvalmen har kommet på besøk. [:'(] Vært skral noen timer nå... Uff og huff. Ikke orker jeg å spise heller selv om jeg vet det hjelper...[&o]

Mange som er kvalme for tiden?

kommer og går i bølger...kan være en dag kvalmefri å så kommer den igjen...bah....

Det kommer og går litt her også. Men kjenner det om jeg ikke spiser noe med en gang jeg står opp! Vanligvis spiser jeg ikke før etter en time eller noe.
Kjenner at det svir litt i magen innimellom. Det er som halsbrann, men det ligger nedi magen!

7 mnd Everglot. Oi, det var lenge.

Var ei natt jeg våknet og var ekstremt kvalm her, men etter det har det kommet i korte perioder. Men i dag skikkelig. Ikke sånn at jeg må spy enda, men veldig ubehagelig.

Kvalm ja! Snakkes!![:'(]
Fortalte det til sjefen min idag,at jeg er gravid, og at formen for tiden
er elendig. Hun kjøpte ingefærtabletter til meg... Er hun ikke snill?[:D]
Men som flere sier her, så kommer og går den kvalmen akkurat som den vil...

ORIGINAL: linnjune

kommer og går i bølger...kan være en dag kvalmefri å så kommer den igjen...bah....

Sånn er det stort sett for meg også. Merker at det gradvis blir verre, men håper inderlig at det ikke blir like ille som sist. Jeg brakk meg et par ganger på kjøpesenteret i dag. Sjeleglad for at jeg ikke spydde - DET hadde vært pinlig det!!!

Våknet i natt av ekstrem kvalme og halsbrann,bare 4 uker og 2 dager på vei,så syntes det er tidlig...men er så sjeleglad for å endelig være gravid at jeg får bare holde ut rett og slett... Godt å høre at vi er flere i samme båt,så kan vi klage litt sammen,thihi..

Back
Topp