kvalme

Isaksmamma

Andre møte med forumet
Syns det er litt merkelig,

har vært lite kvalm i begynnelsen av svangerskapet, helst bare hvis eg ikkje fikk spist ofte nok.
Men di 2-3 siste dagene har eg vært konstant kvalm fra morgen til kveld.
Er i uke 15. Burde ikkje dette ha gått over???

[:'(]

Er nok ikke noe fasit på når kvalmen kommer[:'(]  Men det er vel mest vanlig de 12 første ukene, sånn som det står i "boka".... 

Desverre er det noen som har det under hele svangerskapet[&:] god bedring, håper det bare er noe kortvarig!

jeg sliter med kvalme enda, det har jeg gjort helt siden starten av svangerskapet [:'(]
nå er jeg sykemeldt på grunn av bekkenløsning, men driver i tillegg å spyr flere ganger i uka [&o]

Jeg spyr også enda og er sykemeldt på grunn av det. Er 16 + 5 i dag...
Noen mente det ville gå over ved uke 12, men nå hører jeg at mange er kvalme de fire første månedene
av svangerskapet, men at det som oftest går over mellom uke 16 og 20 for de fleste.

La oss håpe det gjelder for oss også :-)

Kvalmen med meg begynte ikke før uke 13, å da var det bare om kveldene, men nå kan jeg gå å være kvalm hele dagene:( Litt kjedli. Menmen det er vel verdt det når den lille kommer ut:) Har hørt ingefærte skal hjelpe mot kvalme, så det skal prøves[:)]

Jeg er også fortsatt kvalm, har klart å unngå å kaste opp så ofte, men i morres funka det ikke, pussa tenner og tunga og da var det gjort..

Sist var jeg kvalm i 6mndr. Så ting skjer ikke alltid etter boka...

godt å høre at det ikke er noe galt om eg er kvalm på dette tidspunktet. Dessverre går det fort endel cola zero (dog ikkje over 1 l) og chips[&:]

ORIGINAL: venterpåBuzz

godt å høre at det ikke er noe galt om eg er kvalm på dette tidspunktet. Dessverre går det fort endel cola zero (dog ikkje over 1 l) og chips[&:]

noe galt er det i hvert fall ikke. kvalme er et kjempe godt tegn på at alt er i orden med den lille

Back
Topp