Kvalme?

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Hei

Er folk her inne kvalme? Jeg har allerede rukket å være hjemme fra jobb en dag på grunn av kvalme og er mye uggen i magen. Mest kvalm på formiddagen, men jeg kjenner at det ikke gjorde så godt som det burde å spise torsk og poteter til middag i dag. Prøver jo å være sunn, så hvorfor liker ikke magen fisk? [&:]

Ikke sånn kvalm at jeg brekker meg eller kaster opp. Men det er jo tidlig ennå. Var egentlig sikker på at jeg skulle slippe unna jeg.

På en annen side er det jo omtrent det eneste tegnet jeg har på at "millimeteren" har slått seg til ro der inne, så det er jo litt betryggende også.

En liten tanke til slutt: Tenker dere på at dere faktisk kunne fått positive graviditetstester hver gang dere tisser? Eller kanskje er jeg bare syk i hodet...[8|]

hei hei.. ingen kvalme her enda nei, håper jeg slipper unna [:)] eneste som jeg merker er at jeg er sinnsykt trøtt.

Er faktisk kvalm innimellom[&:]  Men jeg og tenker som deg, at ja, ja da er iallefall alt som det skal være[:D]  Jeg hadde jo en vanskelig første graviditetsuke også, siden det forelå en mistanke om graviditet utenfor livmoren, så jeg tar egentlig imot alle tegn med takk[:D]

Værst hos meg er trettheten som føles nesten lammende til tider.....

Kvalm ja holder på å bli gal kaster ikke opp eller noe men er utrolig kvalm det kommer og går hele dagen.

Er også veldig trøtt om dagen slitsomt føler at jeg akkurat har stått opp når jeg egentlig vil gå og legge meg igjen..

Det andre ja har tenkt på det innimellom hadde vært morro å tisse på en test til bare for morro skyld he he he

Har sluppet unn a kvalmen så langt jeg da, men jeg vet hvor jævlig det kan være og satser på at jeg fikk min dose kvalme i forrige sv.skap[:)]...
Ellers sliter jeg med bekkenet, men er hjemme i mamma-permisjon enda så det kan jo bli bedre til jeg skal ut i jobb i mai/juni....

Jeg merker ingenting til kvalmen jeg. har da ingen symptomer lenger jeg. Nesten så jeg lurer på om jeg egentlig er gravid. Men jeg er vel det. [:)] Har nesten ikke stikking i magen lenger heller.

Back
Topp