Prøv seaband du også?? Jeg har såå troen på det nå!![]()
Jeg har ikke prøvd det, men må nok det nå

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv seaband du også?? Jeg har såå troen på det nå!![]()

Trasig med denne kvalmen.. Håper også det roer seg snart.. hadde to dager etter jeg fikk armbånd, jeg var i veldig fin form, godt med energi og grei matlyst, mens i dag har jeg hatt en veldig tung dag igjen.. føler det ligger som et stramt bånd over halsen. Tårene sitter løst i dag..Jeg har også slitt med intens kvalme, nå i snart tre uker, men har heldigvis ikke kastet opp noe enda (bank i bordet). Kjøpte seaband for snart en uke siden, og har hatt dem på siden, synes at det i alle fall har gitt meg små pauser fra kvalmen i løpet av dagen og at den ikke kommer like sterkt det sekundet jeg våkner. Og så sover jeg sammen med en boks tørre kjeks som jeg presser i meg jevnlig. Synes også sprite hjelper litt, og druer. Men sliter med å få i meg nok mat i løpet av døgnet. Er nå 8+2, og i forrige svangerskap begynte jeg å bli bedre fra kvalmen i uke 10, så håper det snur snart.![]()

Ja, det er veldig tungt og slitsomt... Ikke er det bare morgenkvalme heller, varer jo gjerne hele dagen... Når begynte det hos deg? Jeg merker jeg er enda verre om jeg har stresset eller sovet lite dårlig/lite på natta...Trasig med denne kvalmen.. Håper også det roer seg snart.. hadde to dager etter jeg fikk armbånd, jeg var i veldig fin form, godt med energi og grei matlyst, mens i dag har jeg hatt en veldig tung dag igjen.. føler det ligger som et stramt bånd over halsen. Tårene sitter løst i dag..![]()
Begynte i uke 6, men det var overkommelig da, måtte bare passe på å spise regelmessig.. men fra uke 7 tok det helt av, og sliter med å få i meg næringsrik mat, og føler jeg er konstant sulten men ikke lyst på noe..Ja, det er veldig tungt og slitsomt... Ikke er det bare morgenkvalme heller, varer jo gjerne hele dagen... Når begynte det hos deg? Jeg merker jeg er enda verre om jeg har stresset eller sovet lite dårlig/lite på natta...
Håper vi er over det verste snart så vi kan leve mer vanlig igjen!Begynte i uke 6, men det var overkommelig da, måtte bare passe på å spise regelmessig.. men fra uke 7 tok det helt av, og sliter med å få i meg næringsrik mat, og føler jeg er konstant sulten men ikke lyst på noe..
Startet da jeg var 5+1 og varer nok minst 3 mnd som med de andre
kan vare til 22 uker
Fått phenergan fra fastlegen og kjøpte postafen i tillegg, og så anbefalte han meg å prøve å drikke iste e.l for å få i meg noe når jeg ikke får i meg mat. Har fått i meg en liter iste, noen Kaptein kjeks med kremost, litt druer og noen riskaker på dagen i dag. Kvalmen går litt over om kvelden slik at jeg får i meg middag heldigvis Da har det satt i gang for fullt hos meg også! Sykemeldt i 2 uker, håper jeg kommer meg litt på disse ukene.. Hatt hyperemesis i 9 mnd med begge barna fra før, jeg bare håper så inderlig at det er kortvarig denne gangenFått phenergan fra fastlegen og kjøpte postafen i tillegg, og så anbefalte han meg å prøve å drikke iste e.l for å få i meg noe når jeg ikke får i meg mat. Har fått i meg en liter iste, noen Kaptein kjeks med kremost, litt druer og noen riskaker på dagen i dag. Kvalmen går litt over om kvelden slik at jeg får i meg middag heldigvis
Det er så kjedelig å hele tiden ha den kvalmen hengende over seg altså
![]()
Har hyperemesis selv også.. hatt det med alle barna.. jeg er heldig dig, har vart til maks 22 uker med jentene. Håper kvalmen ikke vare like lenge denne gangen for deg
Huff, 22 uker er ille nok det! Krysser fingre for at det går fortere over for oss begge denne gangenUff, føler med degHar hyperemesis selv også.. hatt det med alle barna.. jeg er heldig dig, har vart til maks 22 uker med jentene. Håper kvalmen ikke vare like lenge denne gangen for deg
![]()

Uff det er tøft mår det står på, men premien i enden er såå verdt detPlages veldig med kvalme nå, og det eneste som tar det litt er syrlige drops og pink lady epler. Drikker mye kullsyrevann og, da det er lettere å få ned enn vann uten. Det hjelper meg og litt å tenke på at det kommer jo noe fint ut av det til slutt![]()