Kvalme

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Er det noen som har begynt å kjenne på kvalmen allerede?
 
Jeg har blitt kvalm i uke 6 med begge de andre, så stålsetter meg for det samme denne gangen :p
 
Nei, heldigvis! Hadde ingen kvalme med første, men i forrige graviditet kasta jeg opp fra uke 4..
 
Ja . Begynte allerede å være kvalm 3+0 . Heldigvis ikke kastet opp enda :) , men i går 3+6 var det rett før :/
 
3+4 og tidvis kvalm :yuck: Håper ikke det tar seg veldig opp! Forrige svangerskap var jeg småkvalm fra uke 4- ish, slo skikkelig inn uke 7 og varte til 12-13. Ingen oppkast heldigvis!
 
Ingen kvalme foreløpig, kan merke det litt om jeg spiser mat som pizza, pasta, altså alt som er lite tyggemotstand i..

Men har fått en sterk kjærlighet for fisk av alle ting nå:hilarious::hilarious:
 
Ingen kvalme foreløpig, kan merke det litt om jeg spiser mat som pizza, pasta, altså alt som er lite tyggemotstand i..

Men har fått en sterk kjærlighet for fisk av alle ting nå:hilarious::hilarious:

I dag bare MÅTTE jeg ha fiskegrateng til middag! :laughing002
 
Fisk er tydeligvis tingen:laughing001
Kjenner også at jeg har blitt glad i ting som er godt stekt, sprøstekte baconterninger, sprøstekt fisk osv:laughing002

Fiskegrateng med sprøstekt bacon til middag, og i skrivende stund inntas slike ristede maiskorn :laughing002 Spørs om vi er flere med samme matcraving :D
 
Ja, kvalm nesten hele døgnet.. håper virkelig ikke det varer så veldig lenge, utrolig slitende!:depressed: Foreløpig eneste symptom, så er gjerne ikke lov å klage enda!
 
Kvalmen er der innimellom. Men kommer vel ikke skikkelig før om ett par uker..:wacky: Bare det ikke blir som med eldstemann, helt til h*n er født :dead:
 
5+6, og nå har kvalmen lusket i kulissene et par dager. Ikke sånn at det går utover hverdagen så mye, men nok til å være slitsomt...
 
Jeg er kvalm hele dagen, men foreløpig ikke slik at det begrenser meg heldigvis. Håper jeg slipper det denne gangen.
 
I går (5+2) kjente jeg på kvalmen for første gang. Ubehagelig så håper ikke den blir værende.
 
Kjenner på kvalmen på ettermiddag kveld. Alle dager er ikke like ille heldigvis, men kjenner på det 2 uker før jeg merka noe sist, det kan jo ikke være et godt tegn.. :dead:
 
Kjenner på kvalmen på ettermiddag kveld. Alle dager er ikke like ille heldigvis, men kjenner på det 2 uker før jeg merka noe sist, det kan jo ikke være et godt tegn.. :dead:
Jeg kjenner også på kvalmen på ettermiddag og kveld - ikke noen morgenkvalme her nei :p sånn var det forrige graviditet til meg også.
 
Jeg kjenner også på kvalmen på ettermiddag og kveld - ikke noen morgenkvalme her nei :p sånn var det forrige graviditet til meg også.
Hadde heller ikke morgenkvalme sist, med mindre jeg hadde jobba seint, da starta dagen med opplast om jeg sto opp tidlig :depressed: men ellers likt som deg.
 
Hadde heller ikke morgenkvalme sist, med mindre jeg hadde jobba seint, da starta dagen med opplast om jeg sto opp tidlig :depressed: men ellers likt som deg.
Slitsomt å starte dagen sånn :( Vi får håpe at kvalmen ikke er så ille denne gangen.
 
Slitsomt å starte dagen sånn :( Vi får håpe at kvalmen ikke er så ille denne gangen.
Var lite søvn og sene kvelder på jobb som trigga oppkast sist, men siden jeg ikke jobber kveld lengre tror jeg deg skal gå mye bedre! :joyful: Tipper jeg jinxa meg selv nå :hilarious:
 
Back
Topp