Spinnelill
Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Er det noen som har begynt å kjenne på kvalmen allerede?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen kvalme foreløpig, kan merke det litt om jeg spiser mat som pizza, pasta, altså alt som er lite tyggemotstand i..
Men har fått en sterk kjærlighet for fisk av alle ting nå
I dag bare MÅTTE jeg ha fiskegrateng til middag!
Fisk er tydeligvis tingen
Kjenner også at jeg har blitt glad i ting som er godt stekt, sprøstekte baconterninger, sprøstekt fisk osv
Fiskegrateng med sprøstekt bacon til middag, og i skrivende stund inntas slike ristede maiskorn Spørs om vi er flere med samme matcraving
Jeg kjenner også på kvalmen på ettermiddag og kveld - ikke noen morgenkvalme her nei sånn var det forrige graviditet til meg også.Kjenner på kvalmen på ettermiddag kveld. Alle dager er ikke like ille heldigvis, men kjenner på det 2 uker før jeg merka noe sist, det kan jo ikke være et godt tegn..
Hadde heller ikke morgenkvalme sist, med mindre jeg hadde jobba seint, da starta dagen med opplast om jeg sto opp tidlig men ellers likt som deg.Jeg kjenner også på kvalmen på ettermiddag og kveld - ikke noen morgenkvalme her nei sånn var det forrige graviditet til meg også.
Slitsomt å starte dagen sånn Vi får håpe at kvalmen ikke er så ille denne gangen.Hadde heller ikke morgenkvalme sist, med mindre jeg hadde jobba seint, da starta dagen med opplast om jeg sto opp tidlig men ellers likt som deg.
Var lite søvn og sene kvelder på jobb som trigga oppkast sist, men siden jeg ikke jobber kveld lengre tror jeg deg skal gå mye bedre! Tipper jeg jinxa meg selv nåSlitsomt å starte dagen sånn Vi får håpe at kvalmen ikke er så ille denne gangen.