Kvalme??

Tredjemann123

Blir kjent med forumet
Noen flere som fortsatt er kvalme? Jeg er 14+4, holder senga på 9’ende uka og begynner å miste motet. Når skal formen bli bedre??
 
Ble bedre på slutten av uke 15 her. Men blir fortsatt kvalm hvis jeg er sulten/sliten. Er 16+3 i dag.

Kvalme er forferdelig, men hold ut, det blir forhåpentligvis bedre for deg snart også:)
 
Letter også for meg nå i uke 15. I går var første kvalmefriedag hele svangerskapet. Litt tilbake i dag, men alt er bedre enn ingenting. Håper det bedrer seg for deg snart!
 
Er Berg og dalbane her. Men nå begynner dalene å bli lenger og Bergene er ikke så høye og lange lenger.
Så i stedet for å spy hver dag, er jeg nå nede i hver tredje dag. Kvalmen ligger der å ulmer, men den er så svak til tider at jeg knapt merker den.
 
Er 14+4.. fremdeles litt kvalm. Ikke overveldende men irriterende.
 
Fortsatt kvalme og oppkast daglig her, 13+3. Det skal altså bli så godt når dette på et eller annet tidspunkt gir seg, og jeg kan nyte mat igjen og treffe andre mennesker! DET gleder jeg meg til det!:smiley-bounce012:smiley-bounce012
 
12+6 og fortsatt kvalm i perioder gjennom dagen... Ikke så ille som det var, hvor jeg var sengeliggende, men blir liksom aldri helt borte. Håper det gir seg mer og mer de neste dagene/ukene.
 
14+0 nå, og fortsatt veldig kvalm. Tror det er noe bedring, at det er noe lettere mellom toppene, men litt vanskelig å si. Ligger mest rett ut. Kjedelig å ha tilbrakt nesten hele våren i sengen, får bare håpe det ikke blir sommeren, også..
 
14+2 og kvalmen har lettet litt, ikke lenger morgenkvalme og spyr ikke, men blir gjerne mer kvalm på kvelden.
 
Forsatt antydning til å være uggen inni mellom, er i uke 16 nå. Er i veldig bedring heldigvis.
 
14+3 og enda veldig kvalm! Ofte kvalmere nå enn det jeg har vært tidligere. Fryktelig slitsomt..
 
Hadde ekstremkvalme 24/7 fra uke 4 tom. uke 9, etter det slapp det. Men blir veldig kvalm av lukter og enkelt mat, og spesielt konsistens på noen mattyper
Håper kvalmen går over for oss alle!:cheers
 
14+0 og hverdagen er fortsatt preget av kvalme og oppkast :( hadde hyperemesis i forrige svangerskap og fikk det konstantert nå også, bare håper jeg slipper å ha det hele svangerskapet denne gangen også..
 
16+5. Kvalm bare om jeg glemmer å spise. Går fint om jeg spiser lite og ofte. Mye bedre etter uke 12.
 
Back
Topp