Kvalme

Ramp3n

Glad i forumet
Er det fler som har begynt å kjenne på kvalmen? Jeg blir så kvalm om kvelden og om det går lenge mellom måltider. Bruker vanligvis å spise 3 større måltider hver dag, nå må jeg spise flere små. Det er ikke sånn at jeg føler jeg må kaste opp, bare akutt kvalm og gjerne svimmel i tillegg.

Kan ikke huske jeg var kvalm med de to første, har noen tips?
 
Ikke direkte kvalme, men uvel og uggen om det er lenge siden jeg har spist, rett etter jeg har spist, ved aktivitet, kjøring av bil, og bare generelt jevnt til og fra i løpet av dagen! Våkna til og med i natt av at jeg føtle meg uvel:yuck:
Men ikke følt det ved de andre graviditetene, så er sånn sett glad for flere tidlige symptomer :hilarious:
 
Er det fler som har begynt å kjenne på kvalmen? Jeg blir så kvalm om kvelden og om det går lenge mellom måltider. Bruker vanligvis å spise 3 større måltider hver dag, nå må jeg spise flere små. Det er ikke sånn at jeg føler jeg må kaste opp, bare akutt kvalm og gjerne svimmel i tillegg.

Kan ikke huske jeg var kvalm med de to første, har noen tips?

Ja, akkurat som deg, blir kvalm hvis det går for lang tid mellom måltider. Pleier også å spise få store måltider, men nå er det visst bare å ændre på vanene :p
 
Jeg har ikke kjent på noe kvalme, men litt uvel og små svimmel. Med min første var jeg fryktelig kvalm fra uke 5 og frem til termin. Er det da dårlig tegn å ikke ha kvalme tidlig? :/
 
Uvel, hodepine og trøtt her. Førstemann spydde jeg fra ikm og i fire måneder. Håper det ikke blir like ille denne gang.
 
Jeg har ikke kjent på noe kvalme, men litt uvel og små svimmel. Med min første var jeg fryktelig kvalm fra uke 5 og frem til termin. Er det da dårlig tegn å ikke ha kvalme tidlig? :/
Jeg var ikke kvalm, og hadde igrunn ikke et eneste symptom på at jeg var gravid annet enn voksende mage og noen cravings med nr 1 og nr 2, så vil ikke si at det er et dårlig tegn å ikke ha kvalme tidlig. :)
 
Kvalm fra morgen til kveld i 4-5 dager nå. Er 5+5, fortsatt ikke spydd, men det sies vel at det bare blir verre i noen uker enda.. Måtte ringe inn syk til jobb i morgen. Fortsetter dette må jeg vurdere å fortelle sjefen at jeg er gravid!
 
Jeg var ikke kvalm, og hadde igrunn ikke et eneste symptom på at jeg var gravid annet enn voksende mage og noen cravings med nr 1 og nr 2, så vil ikke si at det er et dårlig tegn å ikke ha kvalme tidlig. :)


Håper det du sier stemmer :smiley-angelic001 :Heartred
 
Var aldri kvalm med førstemann og har hittil ikke vært kvalm med denne.. Hadde forøvrig ingen symptomer utenom ømme bryster og voksende mage til godt ut i 2.trimester :p
Først i 3.trimester når jeg ble SVÆR - da kom plagene krypende
 
Back
Topp