Kvalme !

Veronah

Flørter med forumet
Noen som har en mirakelkur mot kvalme, halsbrann og sure oppstøt ? [emoji31]
Den siste uken har det tatt ekstremt av , ingen ting hjelper .. like kvalm om jeg sitter , ligger , står eller går og natten er helt forferdelig .

Storforbruk på gaviscon , sjokomelk og melk generelt .. prøver å spise lite og ofte, ikke for sent osv osv .. hjelp !? [emoji23]

Off, skulle til å tipse om Gaviscon, men ser du allerede bruker det.. kjenner meg ellers igjen i plagene!!

Prøvd lovehearts men da ender kvalmen opp med at jeg spyr
Er helt forferdelig med kvalme , trodde jeg skulle slippe unna mer av det , men den gang ei ! [emoji23]

Jeg fikk Omeprazol fra legen mot halsbrann og sure oppstøt. Det har fungert over all forventning på meg. Er litt småkvalm til tider, men føler nesten det er babyen i magen som lager «bølger» :wacky: og heftige kynnere.

Cola e det eneste som har lettet litt på kvalmen for meg

Huff syns synd på deg!

Når jeg er ganske sliten blir kvalmen verre :-(

Jeg Spiser lovehearts som bare det ... og drakk veldig mye melk en periode ... og det endte med jernmangel :-( kanskje være litt Ops på det :-)
(Tror jeg får lett jernmangel).

Har ingen råd eller tips til deg utenom å ta det helt piano så lenge du klarer :-)

Jeg sliter også med kvalme og halsbrann :(
Kvalmen blir mye værre om jeg blir sliten, og er jeg fulle dager på jobb så er jeg garantert å bli så kvalm at jeg kaster opp - er derfor delvis sykmeldt. Veldig kjedelig når man egentlig har masse man skulle gjort hjemme og på jobb.

Halsbrannen blir bedre med lovehearts, men har gått over til melk og gaviscon. Blir litt kvalm av gaviscon, så tar det helst bare på kvelden, men skal revurdere nå siden jeg hadde glemt det med melk og jernmangel :wtf:

Heldigvis 5 uker til termin nå! Så jeg skal nok holde ut o_O

Last edited:
Ja , merker godt at kvalmen blir verre når jeg er sliten , men har liksom ikke tid til å slappe av så mye med hunder , unger og oppussing samtidig [emoji23]

Har nedtelling til hun skal ut nå , kvalme er rett og slett helt forferdelig ..
5-6 uker igjen her, alt ettersom når de setter i gang - skremmende tanke , men samtidig skal det bli utrolig godt å få kroppen igjen og forhåpentligvis bli kvitt kvalmen !

Jeg sliter hveeeer kveld og med halsbrann i tillegg:sad010Noen ganger er kvalmen så ille at jeg til å med raper ekkel lukt, selv om jeg ikke har spist noe på flere timer, og når de skjer så putter jeg fingerene for å kunne kaste opp for ellers så får jeg ikke sove:sad015 Er sååå lei, denne graviditeten har vært så tøff, gleder meg til å føde!

Huff syns synd på deg!

Når jeg er ganske sliten blir kvalmen verre :-(

Jeg Spiser lovehearts som bare det ... og drakk veldig mye melk en periode ... og det endte med jernmangel :-( kanskje være litt Ops på det :)
(Tror jeg får lett jernmangel).

Har ingen råd eller tips til deg utenom å ta det helt piano så lenge du klarer :)
Får man jernmangel ved å drikke melk?:confused004

Jeg sliter hveeeer kveld og med halsbrann i tillegg:sad010Noen ganger er kvalmen så ille at jeg til å med raper ekkel lukt, selv om jeg ikke har spist noe på flere timer, og når de skjer så putter jeg fingerene for å kunne kaste opp for ellers så får jeg ikke sove:sad015 Er sååå lei, denne graviditeten har vært så tøff, gleder meg til å føde!

Føler med deg ! Har det akkuratt likt , flere ganger jeg bare må stå opp , finne badet og få opp mageinnholdet [emoji31] tror jeg har prøvd alt som kan prøves , ingenting hjelper .. tilogmed prøvd å sove sittende uten at det var noe bedring [emoji23]

Føler med deg ! Har det akkuratt likt , flere ganger jeg bare må stå opp , finne badet og få opp mageinnholdet [emoji31] tror jeg har prøvd alt som kan prøves , ingenting hjelper .. tilogmed prøvd å sove sittende uten at det var noe bedring [emoji23]
Har faktisk også vurdert flere ganger å sove sittende:laughing002 Håper det snart går over, det er heldigvis ikke lenge igjen nå. Så vi er bare nødt til å holde ut:smiley-ashamed004

Back
Topp