Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg var hos legen fikk jeg beskjed om å prøve alle mulige kjærringråd fremfor medisiner/legemidler fordi det ikke var nok forskning på hvordan dette ville påvirke barnet i magen.
Her funker det å spise pære, hvertfall nå om dagen.
Mente absolutt ikke noe vondt med innlegget mitt, ville bare dele det legen fortalte meg. Mente absolutt ikke å tråkke på noen, beklager

Samme her. Bruker Stemetil. Postafen, Afipran og alle verdens kjerringråd virker ikke på meg. Er sengeliggende men får i meg mat, og kaster bare opp ei gang eller to i døgnet nå, så må jo si det hjelper litt. Selv om kvalmen er til stede døgnet rundt.Jeg har brukt kvalmestillende i flere uker.. Er fullstendig ubrukelig uten.. Jeg er fremdeles kvalm(og nesten ubrukelig), men tabelettene tar de værste toppene og gjør at jeg ikke spyr så mye
![]()
Har vært skikkelig kvalm den siste drøye uken hvor det bare ble verre for hver dag, hvor det toppet seg på søndag. Men siden da har det vært litt avtagende igjen, og i morges var jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt. Er det normalt, eller skal jeg bekymre meg? Har ikke vært så plaget med kvalme de forrige svangerskapene da det gikk galt, så derfor er tankene mine rett tilbake der at nå har sikkert utviklingen stoppet oppEr 7+3 i dag...