Kvalme?

Fortsatt ingenting her. Er 5+3. Men vet det ikke pleier slå til før jeg er ca 7 uker. Så nyter å slippe det. Konstant kvalme døgnet rundt i ukevis er ikke så koselig... pleier å holde på til uke 20+..

Det er flere som skriver om kvalme og jeg lurer på når ca. oppsto den?
Jeg er ikke kvalm i det hele tatt. Vet at moren min kastet opp i flere måneder, vet ikke om sånt ofte er arvelig.
Halsbrann og svimmelhet derimot har jeg ofte.
Er 4+5 i dag [emoji4]

Dette er mitt tredje svangerskap. I mine to forrige svangerskap var jeg ikke kvalm en eneste dag. Dette svangerskapet er det første hvor jeg har vært kvalm[emoji33] Oppsto ca. samtidig med positiv test.

Begynte ordentlig etter uke 6

Startet for fult 5+1, spyr daglig, og vet det vil ta seg opp neste uke. Er 5+5 idag....

Var litt i uke 4, men det ga seg fort og kom tilbake i uke 6. Er i uke 8 nå, og det er fortsatt bare sånn at det kommer i bølger. Har ikke kastet opp, og dette er likevel det svangerskapet hvor jeg har vært mest kvalm ;)

Trodde heller ikke jeg fikk oppleve kvalme, og har også bare hatt halsbrann frem til mandag. Da var jeg 6+1 og ble morgenkvalm for første gang. Det hjelper hvis jeg bare får i meg et par kjeks fort og får ligge litt på sofaen. :)

Kom for noen dager siden 6+3 i dag..visste den kom rund 6uker.

Back
Topp