Kvalme?

CornflakeGirl

Elsker forumet
Febbisbebbis'18
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Det er flere som skriver om kvalme og jeg lurer på når ca. oppsto den?
Jeg er ikke kvalm i det hele tatt. Vet at moren min kastet opp i flere måneder, vet ikke om sånt ofte er arvelig.
Halsbrann og svimmelhet derimot har jeg ofte.
Er 4+5 i dag [emoji4]

Kvalmen kom for fullt i dag, er 6+5

Wait for it! Faren for kvalme øker fra 6+noe og utover til uke 8-9. Jeg er inne i tredje runde med kvalme. Med de to første startet det omtrent der du er nå. Denne gang trodde jeg at jeg hadde sluppet unna, helt til 6+4... Nyt hver dag uten!!

Var litt uggen de første dagene etter positiv test, den siste uken har jeg ikke vært det. Så ingen kvalme her enda 5+2, leser at det ofte skjer fra uke 6 da. Vi får være glade for å slippe så lenge vi kan :p

Var litt uggen de første dagene etter positiv test, den siste uken har jeg ikke vært det. Så ingen kvalme her enda 5+2, leser at det ofte skjer fra uke 6 da. Vi får være glade for å slippe så lenge vi kan :p

Ja får nok det, men har bare forventet at det skal komme :)

Wait for it! Faren for kvalme øker fra 6+noe og utover til uke 8-9. Jeg er inne i tredje runde med kvalme. Med de to første startet det omtrent der du er nå. Denne gang trodde jeg at jeg hadde sluppet unna, helt til 6+4... Nyt hver dag uten!!

Skal gjøre det :) Håper din runde går raskt over!

Er jo heller ikke sånn at man MÅ bli kvalm [emoji3] være glad om man slipper [emoji3][emoji56]

Jeg husker jeg var litt kvalm sist svangerskap helt i begynnelsen. Men nå har jeg ingenting, kun en positiv test og småømme pupper. Håper jeg slipper unna kvalmen da, men føler meg liksom ikke gravid uten "symptomer" [emoji85]

Det er fælt ass! Skulle ønske jeg slapp unna denne gangen... SEA band er på 24/7 og postafen er handlet inn i tilfelle det blir helt grusomt en dag og jeg må prestere på jobb.

Hadde en sånn møkkadag i dag. Jeg er forbi Postafen, og over på Zofran to ganger daglig. Ser ikke ut til å hjelpe stort det heller [emoji13]. Fy - vil bare holde ut 2,5 uke til!!!

Hadde en sånn møkkadag i dag. Jeg er forbi Postafen, og over på Zofran to ganger daglig. Ser ikke ut til å hjelpe stort det heller [emoji13]. Fy - vil bare holde ut 2,5 uke til!!!

Ååh, da har du det verre enn meg! Stakkars [emoji173] Det her er tortur [emoji40] Teller ned til uke 12, selvom jeg holdt på til uke 14/15 med førstemann [emoji22]

Back
Topp