Kvalme

Juliel

Glad i forumet
Hva bruker dere mot kvalmen? Er 100% sykemeldt pga kvalme og at jeg spyr, men legen har ikke sagt noe annet enn at jeg må spise lite og ofte[emoji53] Men når formen er som idag klarer jeg ingenting og alt kommer i retur. Må en få resept fra legen eller kan det kjøpes uten resept?

Eg fekk råd med lege (gjennom gynekolog) å ta postafen reisesjuketabletter. Du får kjøpt ein pakke med 10 tabletter reseptfritt på apotek. Dette hjalp veldig på meg! Eg spydde oppmot 8 gonger daglig før eg tok tabletten [emoji47]

Eg fekk råd med lege (gjennom gynekolog) å ta postafen reisesjuketabletter. Du får kjøpt ein pakke med 10 tabletter reseptfritt på apotek. Dette hjalp veldig på meg! Eg spydde oppmot 8 gonger daglig før eg tok tabletten [emoji47]

Da tror jeg at jeg må prøve det.[emoji4] Takk for svar[emoji4]

Jeg prøvde Postafen og Afipran (resept), ingefær og sånne akupunkturarmbånd uten at det hjalp noe særlig. Men nå tar jeg Zofran (også resept) som gjør at jeg får spist og kommer meg ut av senga. Kan anbefales!! Spør legen om resept, det måtte jeg. Synes det er litt merkelig at det ikke tilbys.. Lykke til[emoji120] !

Back
Topp