Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det normalt er helt forferdelig.. Men smaksløkene har forandret seg en del allerede, så verd å prøve [emoji4] får man kjøpt det ferdig eller må man lage selv?Sylta ingefær/gari, av den typen man spiser til sushi. Helt fantastisk.
Jeg kjøper det ferdig, de selger små pakker på gode matbutikker, og større pakker på invandrersjapper. Har bedt om å få med ekstra når jeg har kjøpt sushi i det siste også.Synes det normalt er helt forferdelig.. Men smaksløkene har forandret seg en del allerede, så verd å prøve [emoji4] får man kjøpt det ferdig eller må man lage selv?
Startet på kveldene til meg også. Men i løpet av helgen kom morgenkvalmen snikende [emoji54] den akutte sulten jeg har hadd i 4 uker har begynt å dabbe av. Vil my heller ha tilbake den ja [emoji23][emoji23]Mitt mareritt er at kvalmen skal "kastes" over meg når jeg sitter midt i et møte eller noe. Avdelingen min er på vei inn i en ny bedrift, og jeg vil gjerne ikke avsløre graviditeten til ny ledelse før arbeidsavtalen er signert. Bare vert kvalm på kvelden så langt da, så foreløbig ingen problem.
Startet på kveldene til meg også. Men i løpet av helgen kom morgenkvalmen snikende [emoji54] den akutte sulten jeg har hadd i 4 uker har begynt å dabbe av. Vil my heller ha tilbake den ja [emoji23][emoji23]
7+0 I dag, skal på tul neste onsdag. Så får vel mer eksakt svar da [emoji4]Det var ikke akkurat oppløftende i forhold til min situasjonHvor langt på vei er du?![]()