Kvalme!

MalinAngelica

Flørter med forumet
Er det fler enn meg her inne som ikke har noe svangerskaps kvalme?
Har ikke vært kvalm en eneste gang. Ikke i nærheten engang.

Er i uke 6 bare. Dette er mitt andre svangerskap og hadde ikke kvalme i mitt første svangerskap heller.

Klager ikke! Men jeg føler meg liksom ikke så gravid :p haha.

Hadde et par dager med kvalme da jeg gikk gravid med lillemor. Er veldig takknemlig for det, men som du sier så føler man jo at kvalme er en del av et normalt svangerskap. Heldigvis er det også normalt å ikke være kvalm :)

Ble ikke kvalm før i uke 7 denne gangen. Kom tidligere sist men først i uke 7 det slo meg ut da også.

Åh det er da bra. Noen dager tenker jeg over om jeg liksom mister symptomene osv.

Har lest at folk sier de har hatt aborter som har blitt merket 2 uker etterpå osv. Vanskelig når man har lite symptomer på graviditet. :p har jævlig vonde pupper. Og thats IT

Hadde omtrent null kvalme med første. Denne gangen begynte det rundt uke 6. Foretrekker det svangerskapet uten kvalmen ;) :p

Sitter å er pissekvalm fortsatt i uke 25 og sist spøy jeg til fødselen...

Kunne fint ha delt ut mer jevnt altså ;-) du kan få mine resterende 15 uker hehe

Vær glad om du slipper :) Her er det ikke noe særlig å gå kvalm iallefsll, selv om det er et tegn på baby i magen ;)

Ja jeg har null kvalme. Ikke tegn til kvalme engang. Selv har jeg aldri ved noen tilfeller ellers i livet vært Kvalm heller så.

Bare føler at alle spør "er du kvalm"? Også sier jeg nei. Og sitter igjen med følelsen av at noe er galt.

Null symptomer annet enn en positiv test og vonde pupper.

Får se det gode i det og det er såklart at jeg slipper kvalmen.

Aldri hatt det i mine 3 svangerskap. Har kun blitt kvalm og spydd om jeg har blitt syk eller spist for mye snop. Ganske glad jeg slapp unna den delen.

Tenk så heldig du er!!! Her har jeg kastet opp og vært helt forferdelig kvalm. Mye verre enn omgangsyken og den har ikke gitt seg før ungene har blitt født. Eneste friperioder jeg fikk var når jeg var lagt inn for veskebehandling. Så nyt det sier jeg og ikke "lengt" etter noe så grusomt. Det å ikke være kvalm betyr ikke at noe er galt :)

Eg visste ikkje ens eg gravid Pga inga symptomer. Mensen hade eg
Og. Men nær eg kom till uke 10 så var eg kvalm

Var veldig kvalm i starten på svangerskapet mitt, så alle rundt meg kjøpte inn ritz-kjeks for å ha ifall jeg stakk innom :P
Kastet ikke opp. Var bare kvalm.
Så misunte de som ikke var kvalm, men beste rådet er Nyt det! :)

Null kvalme eller ubehag k første svangerskap... Andre derimot var helt jævlig... Kvalm fra positiv test og til fødsel desverre...

Med nr to hadde jeg ikke ett eneste symptom, men jeg bare nøt det, for alt var ett slit med nr en:)

Er det fler enn meg her inne som ikke har noe svangerskaps kvalme?
Har ikke vært kvalm en eneste gang. Ikke i nærheten engang.

Er i uke 6 bare. Dette er mitt andre svangerskap og hadde ikke kvalme i mitt første svangerskap heller.

Klager ikke! Men jeg føler meg liksom ikke så gravid :p haha.

Med første var jeg aldri kvalm. Men nr 2 kastet jeg opp to ganger.

Håper jeg er like heldig denne gangen også :)

Ble ikke kvalm før etter uke 6, så det er fullt mulig at den kommer snikende :p
Hadde en pause i uke 7 og 8, men nå har den vært like ille i uke 9 og 10 :p

Back
Topp