Kvalme

Fru Vims

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Haloi.

Var litt småkvalm før jeg testa, men nå tar det seg opp. Kvalm hvis jeg er sulten og kvalm av mat. Bare 4+1 og føler meg grønn...

Kan ikke huske det var sånn sist. Hvordan er det for dere?

Jeg ligger helt utslått på sofean.. Ble sykemeldt i går pga kvalmen. Hadde hypermesis forrige svangerskap, så skulle ønske jeg bare kunne sove gjennom disse ukene å våkne når kvalmen har gitt seg...! Jeg er i uke 6..
Føler virkelig med deg! <3

Fysj, så kjedelig med sofa tilværelse allerede. Håper det er forbigående her, ble bare bilsyk i forrige svangerskap - og da mye senere.

Jeg er ikke plaget av kvalme denne gangen enn så lenge, forrige svangerskap var jeg det fra uke 4. Håper virkelig jeg slipper denne gang ♡

Haloi.

Var litt småkvalm før jeg testa, men nå tar det seg opp. Kvalm hvis jeg er sulten og kvalm av mat. Bare 4+1 og føler meg grønn...

Kan ikke huske det var sånn sist. Hvordan er det for dere?
Forrige svangerskap var jeg kvalm fra første positive test og til en måned før jeg skulle føde. Gikk ned masse i vekt og måtte sykemeldes. Denne gangen har jeg ikke merket kvalmen noe særlig.

Jeg merker lite til kvalmen foreløpig, men det hender den dukker opp. Pendler med buss til jobb, så hvis det blir for ille vil jeg nok slite litt med det.
Men håper den holder seg mer eller mindre unna :)

Kvalm hele tiden, når jeg våkner, Når jeg driver med noe, når jeg ble sliten, når jeg blir sulten! Hallo liksom :p

Jeg er sykt kvalm da jeg legger meg, tar så utrolig lang tid før jeg får sove :( på morran er jeg bare vanlig kvalm, spiser ikke så mye, orker virkelig ikke :(

Æsj, i dag våknet jeg og var kvalm jeg også... Jeg som håpet på å slippe unna:) håper i hvert fall det går over utover dagen og at det kanskje bare en en engangs greie;) kanskje litt mye å be om?:p

Kvalm ja kan ikke sammenlignes med forrige gang, da fikk jeg ikke i meg noen ting og gikk ned 10 kg de første mnd. Nå er jeg kvalm og null energi, fikk sykemelding i går og det var en lettelse. Blir ikke akkurat mindre kvalm av stresset på jobb.

Back
Topp