Her er det nå herved overstått. Tror jeg... ikke spydd på nesten et døgn og andre ting er også mer stabilt. Så glad sånne ting ikke varer så lenge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det eneste positive med det!! Gratulerer med vel overstått! Husk å desinfisere håndtak, overflater og tannbørster da, så du ikke smitter deg selv.Her er det nå herved overstått. Tror jeg... ikke spydd på nesten et døgn og andre ting er også mer stabilt. Så glad sånne ting ikke varer så lenge.
Samme her , jippiHer er det nå herved overstått. Tror jeg... ikke spydd på nesten et døgn og andre ting er også mer stabilt. Så glad sånne ting ikke varer så lenge.
Ja der sa du noe! Det skal jegJa, det er det eneste positive med det!! Gratulerer med vel overstått! Husk å desinfisere håndtak, overflater og tannbørster da, så du ikke smitter deg selv.![]()
Allerede gjortJa, det er det eneste positive med det!! Gratulerer med vel overstått! Husk å desinfisere håndtak, overflater og tannbørster da, så du ikke smitter deg selv.![]()
Allerede gjort
yblinkefjesTusen takk. Typisk at man får spysjukå når man er gravidEr faktisk overrasket over hvor mange som har vært/er syke.. Er ikke noe spessielt behagelig med mage når man er syk:/ får jo magesmerter så det holder.. Ønsker deg godbedring!
![]()