Kvalme

Februarprinsesse16

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
I dag ble jeg plutselig brå kvalm når jeg kom hjem fra legen.. Har spydd i ett sett siden morgenen, er gangske sliten nå.. Min mor mener jeg skal ringe fødeavdelingen men jeg mener at det er helt normalt.. Har kløe på kroppen som jeg må følge litt med på men tror ikke det har noe med spyingen å gjøre. Noen andre som har blitt bråkvalm på slutten?:depressed::depressed:

Går mye omgangssyke nå. Sikker på at det ikke er det?
Jeg håper det er det med tanke på at jeg var kjempe dårlig i magen i går som sikkert er ett tegn på omgangssyken:) Har nesten glemt hvordan det føles å være så dårlig -.-

Jeg håper det er det med tanke på at jeg var kjempe dårlig i magen i går som sikkert er ett tegn på omgangssyken:) Har nesten glemt hvordan det føles å være så dårlig -.-
Lå selv i jula, og det var helt grusomt. Man blir jo fort "ekstra syk" som gravid og. Håper det går fort over! God bedring!

Lå selv i jula, og det var helt grusomt. Man blir jo fort "ekstra syk" som gravid og. Håper det går fort over! God bedring!
Fysj... unner ingen det her, her fosser det ut av både munn og nesa:depressed: merker hodepina begynner å komme også får håpe det går fort over ja!:yuck:

Tenker omgangsyke :( har hatt det her alle mann :( ikke noe artig men er veldig gla det kom før babyen :p

Her er det også omgangen som gjelder. Både jeg og gubben har det så da er jeg ganske sikker på at det er det vi har iallefall. God bedring til deg.

Er en del kvalm nå på slutten.. Men har ikke kastet opp. Trangt i magen og baby sparker mye på tarmer og ribbein

Tusentakk alle sammen:) Ble å snakke med legevakten siden jeg har frostanfall.. men de virket ikke særlig interiserte.. :/ har spydd konstant siden morgnen og spyr fortsatt har ikke spist i heledag :( drittlei..

Tusentakk alle sammen:) Ble å snakke med legevakten siden jeg har frostanfall.. men de virket ikke særlig interiserte.. :/ har spydd konstant siden morgnen og spyr fortsatt har ikke spist i heledag :( drittlei..
De vil jo helst ikke ha noen med omgangen inn der... Jeg får alltid feber i tillegg. Høres veldig voldsomt ut, stakkars deg. Kanskje ikke så lett å holde på paracet heller da. Om du ikke er noe bedre i morgen hadde jeg ringt fødepol for råd. Må jo ha væske. Fortsatt god bedring!

Har du feber? Hvis du går lenge/ har gått lenge uten å beholde mat å drikke hadde jeg ringt føden å forklart situasjonen å spurt hva du skal gjøre. Å feber skal vi jo ikke ha i svangerskapet pga babyen i magen..

Hvordan er du i form idag?
Da jeg hadde det i jula klarte jeg heller ikke holde på noenting. Satt på do med bøtta i fanget, unnskyld detaljer. Gikk over etter litt over et døgn. Passet på å drikke, for LITT rekker uansett å bli tatt opp av kroppen før det kommer i retur. Hadde og frostanfall og feber. Men det måtte bare gå sin gang, veldig lite de får gjort uansett. :/
Håper det har gitt seg!

Hvordan er du i form idag?
Da jeg hadde det i jula klarte jeg heller ikke holde på noenting. Satt på do med bøtta i fanget, unnskyld detaljer. Gikk over etter litt over et døgn. Passet på å drikke, for LITT rekker uansett å bli tatt opp av kroppen før det kommer i retur. Hadde og frostanfall og feber. Men det måtte bare gå sin gang, veldig lite de får gjort uansett. :/
Håper det har gitt seg!
Spiste for første gang i istad og det har fortsatt ikke kommet kommet opp så nå tror jeg at jeg er på bedringensvei:) Høres akkuratt ut som slik jeg har det..:) Krysser fringrene for at det gir seg snart :)

Ligger også med omgangssyken. Fy flate er ekstra plagsomt med den store magen. Får så vondt i magen når jeg har omgangssyken og er gravid

Ligger også med omgangssyken. Fy flate er ekstra plagsomt med den store magen. Får så vondt i magen når jeg har omgangssyken og er gravid
Er faktisk overrasket over hvor mange som har vært/er syke :o.. Er ikke noe spessielt behagelig med mage når man er syk:/ får jo magesmerter så det holder.. Ønsker deg godbedring!:)

Back
Topp