Kvalme..

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️
Noen andre som ikke er kvalmen? Har ikke vært spesielt kvalmen. Har hatt to dager med kvalme, for over en uke siden, litt uvel i begynnelsen, men ikke noe særlig nå.. Føle meg ikke gravid :eek: Var ikke spesielt kvalmen med nr 1 og 2 heller... Kanskje jeg får en gutt denne gangen også. Blir vel mer kvalmen ved jente eller??

Jeg er heller ikke kvalm. Har så langt har 2 dager med litt kvalme, men utenom det er jeg i helt fin form. Litt ømme pupper bare. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg nok ikke trodd at jeg var gravid... :-P Håper at hele svangerskapet blir like lett som dette!!

Jeg er heller ikke kvalm. Har så langt har 2 dager med litt kvalme, men utenom det er jeg i helt fin form. Litt ømme pupper bare. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg nok ikke trodd at jeg var gravid... :p Håper at hele svangerskapet blir like lett som dette!!
Ømme pupper har jeg jo ;-p Det kjenner jeg faktisk mer denne gangen...

Jeg har ikke vært kvalm, men har ikke blitt det før uke 6 med de to første, så jeg vare venter....:woot: men når det først setter inn er det helt sinnsykt.... innlagt etter 2 uker med kvalme sist...:yuck: håper jeg berger over jula i allefall! Foreløpig ubeklagelig form :)

Jeg er heller ikke kvalm (7+4 i dag), eneste kvalme av betydning var helgen for snart 2 uker siden...kjenner igjen følelsen om man virkelig er gravid:p Men har også ømme pupper, og ikke minst stikker d i tide og utide i nedre del av magen (både høyre og venstre side)... Irriterer vettet av meg at d ikke er mulig med privat ul i umiddelbar nærhet, for da hadde jeg vært allerede for å sjekke om alt var som d skal;) Men tr er jo ikke til stede, og andre symptomer er her...må nok bare gå ut ifra at d spirer og gror inni der:D

Da er vi vel heldige da :-) Greit å slippe det, meen kan jo komme enda...
Dere som har fått jente før hvordan var det da, mye kvalm?

Da er vi vel heldige da :) Greit å slippe det, meen kan jo komme enda...
Dere som har fått jente før hvordan var det da, mye kvalm?[/QUOT

Jeg hadde gutt nr.1, litt kvalm men ikke så ille som nr.2 da vi fikk jente. Jeg ble ekstremt kvalm (hyperemesis ) ble lagt på sykehuset 3 ganger mellom uke 5 og 14. Kvalmen ga seg da jeg var på uke 26. Nå fikk jeg hyperemesis, men gjøre min beste for å unngå sykehus.

Noe feil har skjedd at svar mitt ble med Quot.

Jeg hadde gutt nr.1, litt kvalm men ikke så ille som nr.2 da vi fikk jente. Jeg ble ekstremt kvalm (hyperemesis ) ble lagt på sykehuset 3 ganger mellom uke 5 og 14. Kvalmen ga seg da jeg var på uke 26. Nå fikk jeg hyperemesis, men gjøre min beste for å unngå sykehus.

Hepe: Legen min sa at det var vanligere å bli mer kvalm med jenter for Hcg- nivået er visst høyere da. Jeg var ingenting kvalm sist,nå er jeg kjempekvalm. Du er heldig som slipper

Noe feil har skjedd at svar mitt ble med Quot.

Hepe: Legen min sa at det var vanligere å bli mer kvalm med jenter for Hcg- nivået er visst høyere da. Jeg var ingenting kvalm sist,nå er jeg kjempekvalm. Du er heldig som slipper
Da er det sikkert stor sjanse for at jeg venter gutt denne gangen også ;-)

Back
Topp